Gå til innhold

Pastasalat i barnebursdag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det virker som om de barna jeg kjenner er litt uvanlige, for de elsker pastasalat. Men jeg kjenner ikke guttene som skal i den bursdagen særlig godt, så jeg vet ikke om de gjør det. 

Det med vannkoker og pølser var veldig lurt! Det skal jeg sjekke om det er mulighet for.

HI

Anonymous poster hash: 1b863...b1c

Fortsetter under...

Skrevet

Det virker som om de barna jeg kjenner er litt uvanlige, for de elsker pastasalat. Men jeg kjenner ikke guttene som skal i den bursdagen særlig godt, så jeg vet ikke om de gjør det.

Det med vannkoker og pølser var veldig lurt! Det skal jeg sjekke om det er mulighet for.

HI

Anonymous poster hash: 1b863...b1c

Pastasalat var stor favoritt i barnehagen blant 3-5 åringene, vi delte alle ingrediensene i skåler så de fikk velge selv. Stor jubel når vi hadde de som middag på fredagen. Så jeg tror de vil slå an ☺.

Men det er jo litt styr å lage da, sikkert lettere med pølser ☺

Anonymous poster hash: 06a79...7a5

Skrevet

Jeg er litt overrasket over svarene. Mine gutter ville elsket pastasalat! De er derimot ikke så glade i pølser.

Skrevet

Kalde pizzasnurrer er digg. De rekker ikke å bli iskalde hvis du pakker de inn riktig...lunkne

Skrevet

Har servert pastasalat på ett arrangement med 30 barn 10-13 år. De elsket det. Stor bolle med pasta, agurk, paprika og isbergsalat. Mais, kylling, skinke, kjøttboller i skåler. Stor bolle med nachos og focaccia. Barna var kjempe fornøyd.

Skrevet

Finn et annet lokale når det tydeligvis er SÅ vanskelig 🙄

Anonymous poster hash: 9bd03...e1e

Annonse

Skrevet

Mine gutter på 6 og 9 år spiser heller pastasalat enn pølser.

Anonymous poster hash: 3b138...9d8

Skrevet

Pastasalat med litt plukk selv stil hadde slått ann her. Synes det var et godt forslag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...