Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, jeg lurer på om noen har erfaringer med kjemisk graviditet? Hadde innsett (ivf) fredag 28.10 og tok en test (billigstrimmel) 12 dager etter som var svakt positiv. Nå, tre dager senere har jeg hatt to svakt positive strimler til og en rfsu-test med skygge. I dag var streken på billigstrimmelen kanske biiiiiiitttelitt sterkere enn i går, men ikke sterkere enn på torsdag. Er dette kjemisk? Jeg er full av symptomer (kvalm, større bryster, stikkinger i magen, svie over symfysen) og disse blir ikke svakere. Ved forrige ivf-forsøk kom mensen på dag 12. Nå lurer jeg selvsagt på om det fortsatt er håp? Er det noen som har erfaring med kjemisk graviditet etter ivf? Blir glad for alle svar som kan hjelpe meg å tolke dette.

Endret av englevill
Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144299574-kjemisk-graviditet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde en kjemisk nå forrige måned. Tok blodprøve på dag 12. Den kom positiv, men hcg var på kun 9. Sykepleieren sa at denne gikk nok ikke veien. Tok ny prøve 3 dager senere, da var den på 0. Dagen etter kom mensen :/ hun sa de ville se hcg på minst 50+. Når skal du ta blodprøven?

Anonymous poster hash: 5761f...738

Jeg hadde kjemisk etter ivf.

Jeg startet testingen tidlig (var det som passet best for meg, da fikk jeg liksom gradvis skuffelse de gangene det ikke gikk vår vei).

Vi hadde innsett av blastocyst (5 dg) og fikk svak test 7 dager ett innsett.

Var såå lykkelig - endelig hadde vi lykkes etter 4 forsøk.

Dagen etterpå viste testen fortsatt positiv, men svakere.

Dagen etter det igjen var testen negativ..

Jeg hadde ikke så mange dager som deg med positive tester.

Billigtester blir vel aldri veldig sterke har jeg hørt.

Jeg tror ikke dette er kjemisk og drister meg til et hurra fra meg.

Anonymous poster hash: a5ea7...4ac

Annonse

Jeg hadde kjemisk graviditet etter ivf for ett år siden. Testet svakt positivt i flere dager. Billigtestene slo ut, men ikke den digitale. Hadde en dårlig følelse, Da jeg har vært gravid tidligere, og da ble testene sterkere og sterkere.

Så kom mensen noen dager forsinka.

Blir ikke testene sterkere, får jeg en dårlig følelse.. 😥

Anonymous poster hash: cf8b4...727

Hei igjen og tusen takk for alle svar. Jeg har i ettertid testet bare negaitvt, men ikke fått noen blødning enda.  Snakket med sykehuset i går og da sa de at det mest sannsynlig var en kjemisk, men at jeg skal ringe dem igjen dersom jeg ikke får mensen innen noen dager. Dere som har opplevd dette - hvor lang tid tok det før dere fikk mensen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...