Gå til innhold

Varierende symptomer, grunn til bekymring?

Anbefalte innlegg

Hei jenter:)

Førstegangsgravid som er 4+5 i dag. Har siden før ikm hatt ømme pupper, smerter i korsrygg og "støl" mage. Har også vært litt kvalm de siste dagene og ekstremt trøtt siste uka. Nesten over natta har disse symptomene nesten forsvunnet. Stikker en del i magen, og merker stølheten såvidt. Er og trøtt, men syns alt er så mye svakere enn bare i går.. er jo helt paranoid føler jeg, men er det grunn til bekymring? 😏 Har ikke hatt antydning til blod. Har tidvis sterke mensmurringer, men det har jeg også hatt siden før ikm.

Anonymous poster hash: 98c53...913

Fortsetter under...

Hei jenter:)

Førstegangsgravid som er 4+5 i dag. Har siden før ikm hatt ømme pupper, smerter i korsrygg og "støl" mage. Har også vært litt kvalm de siste dagene og ekstremt trøtt siste uka. Nesten over natta har disse symptomene nesten forsvunnet. Stikker en del i magen, og merker stølheten såvidt. Er og trøtt, men syns alt er så mye svakere enn bare i går.. er jo helt paranoid føler jeg, men er det grunn til bekymring? 😏 Har ikke hatt antydning til blod. Har tidvis sterke mensmurringer, men det har jeg også hatt siden før ikm.

Vanlig at symptomene går i bølger :) ikke bekymre deg :) du har ikke blødd å ingen smerter så da trenger du ikke tenke på det :D

mensmurringer er vanlig :) lykke til

Tusen takk damer, det er godt å høre☺️ Blir jo helt tullete av detta her.. hehe.. var ute og spiste middag med samboern og noen kamerater av han i kveld. Sovna nesten sittende ved bordet da maten var spist, så er visst ikke helt forsvunnet heller..😂😍

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...