Anonym bruker Skrevet 12. november 2016 #26 Skrevet 12. november 2016 Etter å ha hatt Ikea kjøkken i 2 hus vil jeg definitivt si at Ikea gir mest for pengene. Kjempefine kjøkken som holder seg fine år etter år. Mye ekstrautstyr til en billig penge. Det eneste jeg ikke har vært fornøyd med er benkeplatene og hvitevarene. Kjøp heller f.eks kompositt eller steinplate. Hvitevarer bør du legge penger i så anbefaler Siemens. Er Siemens kjent for å være av høy kvalitet? Trodde det var Miele som var merket som skiller seg ut når det gjelder kvalitet? Anonymous poster hash: 03c1d...517
*flux* Skrevet 12. november 2016 #27 Skrevet 12. november 2016 Hvilke fronter fra IKEA er heltre? Finner bare spon, finer og mdf?
Anonym bruker Skrevet 12. november 2016 #28 Skrevet 12. november 2016 Ikea er bedre kvalitet enn flatpakket hth. Og skuffene smeller ikke, de har også skuffedempere. Vi så på hth og var ikke imponert. Kjipe materialer og selv utstillingene i butikken virket skranglete og slitt. Og bare de billigste modellene finnes i flatpakk, ikke noe heltre. Anonymous poster hash: 1e943...241 Ok, det sa ikke testene jeg leste. Jeg gikk uansett etter utseende. Ville ha de enkle skuffefrontene uten håndtak. Heter Straight/Next. Synes de var mye penere enn de på Ikea. Estetikken avgjorde. Prisen var omtrent den samme. Bestilte benkeplate fra et uavhengig firma. Tipptopp kjøkken Anonymous poster hash: 9c17e...0da
Anonym bruker Skrevet 12. november 2016 #29 Skrevet 12. november 2016 Fornøyd med ikea heltre (laxarby brunsvart). Har målbestilt ikea benkeplate og hvitevarer fra ikea også, 80cm platetopp, stekeovn med pyrolyse. Anonymous poster hash: 5f134...ee6
Anonym bruker Skrevet 12. november 2016 #30 Skrevet 12. november 2016 Voxtorp fra IKEA er vi veldig fornøyde med. De jeg kjenner med kvik er misfornøyde. Ville valgt andre hvitevarer enn IKEA. Anonymous poster hash: 6f8e8...625
Anonym bruker Skrevet 12. november 2016 #31 Skrevet 12. november 2016 Har hatt mitt Ikea kjøkken i 12-15 år nå og det er like helt og fint. Dører og skuffer er like bra som når de var nye. Husker jeg den gang var å tittet på dyrere kjøkken og de skulle ha rundt 80.000.- På Ikea kom det på 18.000.- inkl frakt. Jeg har et ganske lite kjøkken. Anonymous poster hash: 31c75...a79
Anonym bruker Skrevet 12. november 2016 #32 Skrevet 12. november 2016 Fornøyd med ikea heltre (laxarby brunsvart). Har målbestilt ikea benkeplate og hvitevarer fra ikea også, 80cm platetopp, stekeovn med pyrolyse. Anonymous poster hash: 5f134...ee6 Den er ikke i heltre. Kun rammen rundt som er det Anonymous poster hash: f9242...744
Kjerringa med agurken Skrevet 12. november 2016 #33 Skrevet 12. november 2016 Er Siemens kjent for å være av høy kvalitet? Trodde det var Miele som var merket som skiller seg ut når det gjelder kvalitet? Anonymous poster hash: 03c1d...517 Miele er det absolutt beste på markedet og har en pris deretter (dvs ekstremt høy). Siemens er nesten like bra kvalitets- og funksjonsmessig og har en langt lavere pris. Ville heller lagt de ekstra pengene inn i en benkeplate av stein.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå