Anonym bruker Skrevet 11. november 2016 #1 Skrevet 11. november 2016 er tåen vedsiden av lilletåen. tryna i støvsugeren før idag😂 de dunker i den og jeg klarer ikke få skikklig Anonymous poster hash: 7773f...d1c
Brennheite Badeand Skrevet 11. november 2016 #2 Skrevet 11. november 2016 Nei, bare tape den fast i tåa ved siden av, de gjør ikke noe med den... bortsett fra å gi deg beskjed om å tape den etter at du har kasta bort 5 timer i kø på legevakta.... 😜
Anonym bruker Skrevet 11. november 2016 #3 Skrevet 11. november 2016 Eneste må vel være hvis du trenger smertestillende. Anonymous poster hash: 3773c...713
Anonym bruker Skrevet 11. november 2016 #4 Skrevet 11. november 2016 Eneste må vel være hvis du trenger smertestillende. Anonymous poster hash: 3773c...713 Det får man på apoteket eller butikken. Unødvendig å bruke lege for å få litt Ibux... Anonymous poster hash: fcc9e...c72
Anonym bruker Skrevet 11. november 2016 #5 Skrevet 11. november 2016 Jeg ville ringt legen og spurt jeg. De vet det bedre enn oss her inne. Anonymous poster hash: 1c12e...491
Anonym bruker Skrevet 11. november 2016 #6 Skrevet 11. november 2016 Det får man på apoteket eller butikken. Unødvendig å bruke lege for å få litt Ibux... Anonymous poster hash: fcc9e...c72 Kanskje hun trenger noe sterkere. Vi er alle forskjellig når det kommer til smerter. Anonymous poster hash: 3773c...713
Anonym bruker Skrevet 11. november 2016 #7 Skrevet 11. november 2016 Kanskje hun trenger noe sterkere. Vi er alle forskjellig når det kommer til smerter. Anonymous poster hash: 3773c...713 Man får ikke så mye sterkere smertestillende hos lege ved et brudd i tåen... Anonymous poster hash: fcc9e...c72
Anonym bruker Skrevet 11. november 2016 #8 Skrevet 11. november 2016 Nei, bare tape den fast i tåa ved siden av, de gjør ikke noe med den... bortsett fra å gi deg beskjed om å tape den etter at du har kasta bort 5 timer i kø på legevakta.... 😜 Dette. Anonymous poster hash: 42776...680
Anonym bruker Skrevet 11. november 2016 #9 Skrevet 11. november 2016 De gjør ikke noe . Tape den fast . Brakk lilletoa men gadd ikke timevis på legevakt , og googla brekt tå først hehe. God som ny nå. Anonymous poster hash: dd4ad...94e
Anonym bruker Skrevet 11. november 2016 #10 Skrevet 11. november 2016 Jeg er ikke helt enig, selv om det er den tåen som er vond så kan det f.eks. være brist i metatarsen innenfor tåen, og da kan det være lurt å avlaste med skinne eller krykker en liten periode. Jeg ville tatt en sjekk hos lege for sikkerhets skyld - foten skal du gå på i mange år videre. Trolig har de over helt rett, men i noen tilfeller kan det få plagsomme senfølger om man ikke tar hensyn til brudd i metatarsene. Anonymous poster hash: 2c74b...b21
Anonym bruker Skrevet 11. november 2016 #11 Skrevet 11. november 2016 Jeg har knekt lilletåa en gang. Gikk ikke til legen (skjønte ikke at den var knekt). Jeg var til legen for noe annet flere mnd etterpå og spurte hva den kula på tåa mi var. Han sa at den hadde knekt, men grodde så fint så. De gjør ikke noe med tær så lenge de ikke er feilstilt. Teip den fast til nabotåa så gror den fortere. OG når det gjelder smertestillende. Selv ikke ved bein eller armbrudd eller operasjoner av arm eller bein-brudd, så får man noe sterkere enn paracet. Så det er ikke grunn til å gå til legen. Anonymous poster hash: 67c69...c18
Anonym bruker Skrevet 11. november 2016 #12 Skrevet 11. november 2016 Nå måtte en venninne gå med gips til kneet i flere uker pga brudd i metatarsen, så vil si det er verdt en sjekk. Anonymous poster hash: 5f135...9a5
Anonym bruker Skrevet 11. november 2016 #13 Skrevet 11. november 2016 Jeg knakk (tror jeg da) den midterste tåa for flere år siden. Det var fryktelig vondt, ante ikke at man kunne få SÅ vondt i en liten tå, liksom..... ;-) Var hos legen, men han sa de ikke gjorde noe, for den ble støttet opp av de andre tærne. Skulle bare være ekstra forsiktig en stund fremover. Anonymous poster hash: 136a2...39e
Anonym bruker Skrevet 11. november 2016 #14 Skrevet 11. november 2016 Jeg har knekt lilletåa en gang. Gikk ikke til legen (skjønte ikke at den var knekt). Jeg var til legen for noe annet flere mnd etterpå og spurte hva den kula på tåa mi var. Han sa at den hadde knekt, men grodde så fint så. De gjør ikke noe med tær så lenge de ikke er feilstilt. Teip den fast til nabotåa så gror den fortere. OG når det gjelder smertestillende. Selv ikke ved bein eller armbrudd eller operasjoner av arm eller bein-brudd, så får man noe sterkere enn paracet. Så det er ikke grunn til å gå til legen. Anonymous poster hash: 67c69...c18 Klart man kan få sterkere smertestillende enn paracet ved brudd. Jeg fikk Tramadol når jeg hadde både brudd i armen og en albu ut av ledd Anonymous poster hash: 9a046...e58
Anonym bruker Skrevet 11. november 2016 #15 Skrevet 11. november 2016 nå er tåen blå og hoven. men verker ikke så gale. samboer mener den er kraftig forstuet. har vert på jobb ikveld så har gått masse. tror jeg bare ser de ann jeg. hi Anonymous poster hash: 7773f...d1c
Anonym bruker Skrevet 11. november 2016 #16 Skrevet 11. november 2016 Jeg gikk på legevakten da jeg knakk lilletåen, de gjorde ingenting. Så lenge den ikke peker i feil retning må det bare gro sa de... Men ikke ta ibux da, det skal man aldri ta når det er brudd, ta paracet. Anonymous poster hash: 3efd6...251
Anonym bruker Skrevet 11. november 2016 #17 Skrevet 11. november 2016 Jeg har knekt lilletåa en gang. Gikk ikke til legen (skjønte ikke at den var knekt). Jeg var til legen for noe annet flere mnd etterpå og spurte hva den kula på tåa mi var. Han sa at den hadde knekt, men grodde så fint så. De gjør ikke noe med tær så lenge de ikke er feilstilt. Teip den fast til nabotåa så gror den fortere. OG når det gjelder smertestillende. Selv ikke ved bein eller armbrudd eller operasjoner av arm eller bein-brudd, så får man noe sterkere enn paracet. Så det er ikke grunn til å gå til legen. Anonymous poster hash: 67c69...c18 Hm, den som sier aldri tar alltid feil. Hilsen hun som setter krusseduller på kurveark og resepter ganske ofte, og hvor brudd er mer enn god nok grunn til å få sterkere saker. Anonymous poster hash: 6ac29...633
Anonym bruker Skrevet 11. november 2016 #18 Skrevet 11. november 2016 Å nesten fraråde hi å oppsøke legehjelp,er skremmende. Jeg knakk storetåa mi, på med gips og deretter sko med stiv såle i flere uker. Det er bedre med en undersøkelse for mye enn for lite. Anonymous poster hash: 1c12e...491
Anonym bruker Skrevet 11. november 2016 #19 Skrevet 11. november 2016 Å nesten fraråde hi å oppsøke legehjelp,er skremmende. Jeg knakk storetåa mi, på med gips og deretter sko med stiv såle i flere uker. Det er bedre med en undersøkelse for mye enn for lite. Anonymous poster hash: 1c12e...491 Noe helt annen å brekke storetåa enn de andre tærne, den trenger vi for balanse og for fraspark. Anonymous poster hash: 3efd6...251
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå