Anonym bruker Skrevet 15. november 2016 #26 Skrevet 15. november 2016 Anbefaler deg boken "Se meg" av Anne Aasgaard. Den inneholder mange temaer, i tillegg til at den er lettlest. Den inneholder det du lurer på og masse mer. De andre ansatte pleier å komme å låne den av meg, siden den forklarer ting på en lett forståelig måte. Anonymous poster hash: 2bd17...2ed Tusen takk for tips Hi Anonymous poster hash: 10030...4e9
MammantilNurket Skrevet 15. november 2016 #27 Skrevet 15. november 2016 Ta en titt på denne figuren: http://skole.forebygging.no/Folkehelsearbeid_og_rusmiddelforebygging/Larer-elevrelasjon/
Anonym bruker Skrevet 15. november 2016 #28 Skrevet 15. november 2016 Hvordan kan de ansette folk i stillinger som går ut på å passe barn uten at personen er kvalifisert?? Hvis du ikke har hørt om noe så grunnleggende innen pedagogikk har du ingenting i barnehage å gjøre. Anonymous poster hash: 58470...ae0 Å fy søren så provosert jeg blir! Jeg er pedagog og har jobbet i barnehage i 10 år, men neimen om jeg på stående fot kunne forklare ordet autorativ. Det er ikke et ord jeg bruker. Det er derimot noe vi gjør HELE tiden dagen lang. Men jeg går da ikke rundt å benevner hva jeg gjør hele tiden. Jeg regner med at trådstarter trengte en forklaring og definisjon av ordet fordi de bruker det ofte i møter og samtaler. Vi bruker andre ord, men likevel samme definisjon. Simple, sneversynte og dømmende menneske. Anonymous poster hash: 1afce...7d0
MammantilNurket Skrevet 15. november 2016 #29 Skrevet 15. november 2016 Å fy søren så provosert jeg blir! Jeg er pedagog og har jobbet i barnehage i 10 år, men neimen om jeg på stående fot kunne forklare ordet autorativ. Det er ikke et ord jeg bruker. Det er derimot noe vi gjør HELE tiden dagen lang. Men jeg går da ikke rundt å benevner hva jeg gjør hele tiden. Jeg regner med at trådstarter trengte en forklaring og definisjon av ordet fordi de bruker det ofte i møter og samtaler. Vi bruker andre ord, men likevel samme definisjon. Simple, sneversynte og dømmende menneske. Anonymous poster hash: 1afce...7d0 Jeg forventer heller ikke at en førskolelærer skal kjenne til det begrepet.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2016 #30 Skrevet 16. november 2016 Ta en titt på denne figuren: http://skole.forebygging.no/Folkehelsearbeid_og_rusmiddelforebygging/Larer-elevrelasjon/ Tusen takk for tips Anonymous poster hash: 10030...4e9
Anonym bruker Skrevet 16. november 2016 #31 Skrevet 16. november 2016 Å fy søren så provosert jeg blir! Jeg er pedagog og har jobbet i barnehage i 10 år, men neimen om jeg på stående fot kunne forklare ordet autorativ. Det er ikke et ord jeg bruker. Det er derimot noe vi gjør HELE tiden dagen lang. Men jeg går da ikke rundt å benevner hva jeg gjør hele tiden. Jeg regner med at trådstarter trengte en forklaring og definisjon av ordet fordi de bruker det ofte i møter og samtaler. Vi bruker andre ord, men likevel samme definisjon. Simple, sneversynte og dømmende menneske. Anonymous poster hash: 1afce...7d0 Tusen takk, som jeg skulle sagt det selv. Jeg er barnehagelærer med 10 års ansiennitet, men har vært borte fra arbeidslivet i 2 år. Har aldri vært borti det begrepet før, men ser jo at jeg har jobbet med det før men med andre definisjoner. Hi Anonymous poster hash: 10030...4e9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå