Gå til innhold

Hvor kan man levere ødelagte/kastbare tekstiler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hørt at tekstiler ikke skal kastes i restavfallet, men hvor kan det leveres?

Anonymous poster hash: ea5e9...27e
Skrevet

H&M og uff containere :) de resirkulerer klærne. Leverer du inn til HM får du et gavekort på 10% avslag på en vare.

Skrevet

H&M og uff containere :) de resirkulerer klærne. Leverer du inn til HM får du et gavekort på 10% avslag på en vare.

Gjelder det alle h&m-butikker i Norge? Tusen takk for svar!

hi

Skrevet

På Kappahl for du gavekort på 50 kr.

Skrevet

Fra nå skal jeg ta vare på ALT av kastbare tekstiler og levere til gjenvinng og oppfordrer ALLE andre til å gjøre det samme! :Nikke:

Tidligere har ødelagte/slitte sokker, undertøy, håndkler, sengetøy, klær, duker o.l. gått i søpla, men ikke nå lenger!

hi

Skrevet

Det gavekortet på kappahl, er det på 50kr uansett bruken av det eller må man handle for feks 300kr eller mer for å bruke det? Med visse gavekort er det slik ang rabattordninger. Jeg pleier levere til hm og får jo da en 10% avslag lapp og det er jo ikke mye avslag så derfor høres jo den kappahl dealen mye bedre ut og jeg lurer på om det er en hake med den dealen det. For godt til å være sant hehe. 50kr for ødelagte og for små klær liksom .

Anonymous poster hash: 2b9b8...369

Skrevet

På Kappahl for du gavekort på 50 kr.

For ødelagte tekstiler og?  Hvor mye må en levere for å få det gavekortet?

Anonymous poster hash: 3bcc4...49e

Skrevet

Det gavekortet på kappahl, er det på 50kr uansett bruken av det eller må man handle for feks 300kr eller mer for å bruke det? Med visse gavekort er det slik ang rabattordninger. Jeg pleier levere til hm og får jo da en 10% avslag lapp og det er jo ikke mye avslag så derfor høres jo den kappahl dealen mye bedre ut og jeg lurer på om det er en hake med den dealen det. For godt til å være sant hehe. 50kr for ødelagte og for små klær liksom .

Hvor mye må du levere for å få de 10 % i avslag? Kan man levere hva som helst av tekstiler?

Skrevet

På hm kan du levere alt av tekstiler. Jeg har fått 10% avslag-kupong pr pose jeg leverer. Spiller ingen rolle om det er duker, hullete sokker eller for små truser.

Skrevet

På hm kan du levere alt av tekstiler. Jeg har fått 10% avslag-kupong pr pose jeg leverer. Spiller ingen rolle om det er duker, hullete sokker eller for små truser.

Dette var helt nytt for, har bare kastet det før. Men nå skal jeg spare det. Får du 10 % på et plagg, eller kan du handle så mye du vil og få 10 % på alt?

Skrevet

10% pr pose. Og 10% avslag på en vare. Ikke i samsvar med andre rabatter heller.

Skrevet

Og på HM, maks to 10% hver gang. Altså, leverer du en pose får du en lapp, leverer du to poser får du to lapper. Leverer du tre søppelsekker får du fortsatt bare to lapper.

Anonymous poster hash: ed9d3...af1
Skrevet

Takk for svar dere!

Håper det er til inspirasjon for andre også!

Tekstiler skal altså IKKE kastes i søpla.

hi

Skrevet

Ødelagte tekstiler kan leveres i Fretex-containere.

Anonymous poster hash: 4945f...66c
Skrevet

Ødelagte tekstiler kan leveres i Fretex-containere.

Har ingen Fretex-containere her jeg bor, men UFF-cont. Tar de også i mot ødelagte tekstiler?

Skrevet

Har ingen Fretex-containere her jeg bor, men UFF-cont. Tar de også i mot ødelagte tekstiler?

Ja

Anonymous poster hash: db46d...586

Skrevet

Ja

Anonymous poster hash: db46d...586

Ok. Takk!

Gjest Antarctica
Skrevet

Leverer du inn til UFF, hjelper du Amdi Pedersen å leve et luksusliv i Mexico.

Skrevet

Dette var helt nytt for, har bare kastet det før. Men nå skal jeg spare det. Får du 10 % på et plagg, eller kan du handle så mye du vil og få 10 % på alt? Anonymous poster hash: 3bcc4...49e

10% på et plagg. Så jeg sparer de til litt dyrere ting ☺️

Skrevet

Leverer du inn til UFF, hjelper du Amdi Pedersen å leve et luksusliv i Mexico.

Hvem er det??

Gjest Antarctica
Skrevet

Hvem er det??

Den styrtrike stifteren av Tvind-sekten, som startet en sekt/organisasjon/folkehøyskole for å hvitvaske pengene han fikk inn av klesgivere/folkehøyskoleelever/kjøpere av hans varer. Google det. UFF er et korrupt konsern.

Skrevet

Den styrtrike stifteren av Tvind-sekten, som startet en sekt/organisasjon/folkehøyskole for å hvitvaske pengene han fikk inn av klesgivere/folkehøyskoleelever/kjøpere av hans varer. Google det. UFF er et korrupt konsern.

Dette er gammelt nytt og er faktisk ikke riktig. De har fortsatt ikke blitt kvitt det dårlige ryktet, men dette har ikke rot i virkeligheten.

Anonymous poster hash: 24d72...095

Gjest Antarctica
Skrevet

Dette er gammelt nytt og er faktisk ikke riktig. De har fortsatt ikke blitt kvitt det dårlige ryktet, men dette har ikke rot i virkeligheten.

Anonymous poster hash: 24d72...095

Sjefen sitter fortsatt i utlandet. Han KAN ikke reise til Danmark uten å måtte møte i retten. "Det dårlige ryktet" er vel bl a uttalelsene fra tidligere elever i Den reisende folkehøyskole, som ble presset til å selge postkort o.l. og holde omsetningen oppe, i stedet for å få undervisning. Tvind er en sekt, og UFF er dens inntektskilde.

Skrevet

Har lest at Fretex er lei av å få ødelagte klær og at de kun vil ha brukbare klær.

Jeg klipper opp gensrer ol og bruker de som kluter når jeg skal tørke støv eller vaske badet.

Anonymous poster hash: 8af75...f64

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...