Anonym bruker Skrevet 9. november 2016 #1 Skrevet 9. november 2016 Jeg er i oslo neste uke med 9 åringen og vil slå ihjel noen timer på coloseum kino. Har hørt at det er så stor og kul skjerm og sånn der. AT det er ekstra kult å se film der. Snekker andersen..... Hvilke seter er best?? Anonymous poster hash: 7f75d...7d3
Anonym bruker Skrevet 9. november 2016 #3 Skrevet 9. november 2016 Jeg er i oslo neste uke med 9 åringen og vil slå ihjel noen timer på coloseum kino. Har hørt at det er så stor og kul skjerm og sånn der. AT det er ekstra kult å se film der. Snekker andersen..... Hvilke seter er best?? Anonymous poster hash: 7f75d...7d3 Sal 1 er vel den største salen. De andre salene er en god del mindre... Anonymous poster hash: f8713...904
Anonym bruker Skrevet 9. november 2016 #4 Skrevet 9. november 2016 Litt nedenfor sofaene, og på midten Og hvordan finner jeg detnpå salkartet? Er vel best å forhånds bestille?? Anonymous poster hash: 7f75d...7d3
Leeloo76 Skrevet 9. november 2016 #5 Skrevet 9. november 2016 Regner med du ser på sal 1, da ser du et opphold i seteradene omtrent midt på, sofaene (og handicapplassene) er på den siste rekka på det øverste feltet, så fortsetter de ordinære setene nedenfor.
Leeloo76 Skrevet 9. november 2016 #6 Skrevet 9. november 2016 Måtte sjekke salkartet, ser nå st det bare er et opphold i seteradene på hver side, tror jeg blandet sammen med Ringen (også en bra kino forøvrig), uansett kan du sikte seg inn på de midterste setene litt nedenfor.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2016 #7 Skrevet 9. november 2016 Tusen takk skal du ha. Men, sofa høres jo fancy ut....er det noen grunn til at det ikke er annbefalt? Må bare spørre....har aldrig vert der før.... Anonymous poster hash: 7f75d...7d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå