Gå til innhold

Har dere felles eller separate herre/dame garderobe og doer på jobb, og hva slags jobb har du?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg jobber i barnevernet. Har adskilte garderober med dusj og toalett i kjelleren (brukes av dem som f.eks. sykler til jobb og trenger en dusj...)

I kontorlandskapet har vi atskilte toaletter, men de brukes om av alle. Og vi har felles garderobe til yttertøy.

Anonymous poster hash: 257d8...5ff

Har egentlig separate doer, men de fleste bruker dem om hverandre. Jeg hater det, og nekter å bruke herredoen. Får fnatt når jeg bruker damedoen og dosetet står oppe etter en mann...

Anonymous poster hash: 415aa...bb3

Vi har adskilte. Damer bruker begge, menn bruker aldri danedoen. Jobber i NAV, så der er flest damer. Har forresten aldri sett enn mannlig kollega gå inn på doen, korridoren ned mot toalettene 😳

Kanskje de ikke går på do? Kanskje de bruker den nede i garasjen? Felles for senteret?

Anonymous poster hash: a86d2...812

Er kommunerevisor, jobber på et lite kontor, vi har separate do. Er på besøk i en del rådhus, der er det alltid separate do.

Anonymous poster hash: 2a57c...7c2

Hos oss skifter vi til uniform hver dag, så er nødvendig med separate garderober.Personaltoalettene utenfor garderobene er felles.

Anonymous poster hash: f67d9...fbe

Hos oss skifter vi til uniform hver dag, så er nødvendig med separate garderober.Personaltoalettene utenfor garderobene er felles.

Anonymous poster hash: f67d9...fbe

Hos oss også, jobber på stort sykehus

Anonymous poster hash: e76e9...590

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...