Gå til innhold

Har dere felles eller separate herre/dame garderobe og doer på jobb, og hva slags jobb har du?

Anbefalte innlegg

Min venninne ble veldig overrasket når jeg sa vi hadde felles både garderobe og doer. Jeg jobber i barnehage. Er det uvanlig? Jeg er så vant til det at jeg ikke har tenkt over at det kanskje ikke er vanlig.

Før så jobbet jeg med renhold og vasket hos mange bedrifter. Og jeg kan knapt huske noen med felles garderobe og doer. Så det er kanskje litt uvanlig.

Hva har dere, og hva jobber dere med? Synes du løsningen dere har er grei?

Anonymous poster hash: 85962...58b

Fortsetter under...

Jobber i butikk så vi har ikke garderobe, slenger jakka inn på lageret og legger vesken under disken. Har ikke do i butikken, så vi må ut i fellesarealene (kjøpesenter), der har vi personaldoer som er felles for alle som jobber på senteret, adskilt herre og dametoalett.

Anonymous poster hash: d090f...e08

Der jeg jobbet sist (før jeg ble syk) så hadde vi hver vår garderobe men felles do. Det var på en barneskole. Før der så har jeg jobbet i noen barnehager og der har det alltid vært felles do og felles garderobe.

Anonymous poster hash: 8fdba...178

Rådhuset bygd på 70-tallet har separat herre og damedo. I disse kommunesammenslåingstider, så er det vel ikke umulig at det blir nytt rådhus. Hvordan det blir der, aner jeg ikke.

Anonymous poster hash: d3bd6...7f9

Min venninne ble veldig overrasket når jeg sa vi hadde felles både garderobe og doer. Jeg jobber i barnehage. Er det uvanlig? Jeg er så vant til det at jeg ikke har tenkt over at det kanskje ikke er vanlig.

Før så jobbet jeg med renhold og vasket hos mange bedrifter. Og jeg kan knapt huske noen med felles garderobe og doer. Så det er kanskje litt uvanlig.

Hva har dere, og hva jobber dere med? Synes du løsningen dere har er grei?

Anonymous poster hash: 85962...58b

Felles. Jobber som lærer. Har bare opplevd fellesdoer på andre skoler også.

Anonymous poster hash: 37d2b...db6

Annonse

Har egentlig separate doer, men de fleste bruker dem om hverandre. Jeg hater det, og nekter å bruke herredoen. Får fnatt når jeg bruker damedoen og dosetet står oppe etter en mann...

Anonymous poster hash: 415aa...bb3

Jobber i butikk og er fornøyd med å ha en do i lokalet☺ "Garderoben" er felles og er i tillegg kontor og lunsjrom. Er også fornøyd med å slippe å ha lunsj på lageret som vi måtte tidligere☺

Anonymous poster hash: 7637c...251

Felles garderobe og do. Fysioterapeut i klinikk med også kiropraktorer.

Tror ikke noen tenker over det, men vi er jo så vant med å forholde oss til mer og mindre påkledde kropper at det ikke spiller noen rolle. Er jo bare kropp ;)

Anonymous poster hash: 43950...dd5

Jobber på sykehus, med separate garderober og toaletter. Har imidlertid ikke vært vant til det i tidligere jobber. At man ikke skal kunne gå på herretoalettet er for meg nesten ubegripelig. 

Annonse

Separat men det er fordi bygget vårt er veldig gammelt.

Synes felles toalett er helt greit. Men vil ha ordentlige vegger. Hater spanskvegger. Og vil ha vask inne på hvert toalett.

Anonymous poster hash: 4f1b7...985

Toalettene er felles, garderobe har vi ikke. Jobber i kommunal barneverntjeneste. Forrige jobb hadde vi et dametoalett og et herretoalett, hvilket er helt idiotisk i en bransje hvor det er ca en mann per tjue damer.

Anonymous poster hash: 7ee22...e98

Vi had separate garderober med dusj og toalett. Jobber som gartner og skifter, evt dusjer, på jobb, så glad for eget kvinnefellesskap der :-)

Anonymous poster hash: a36ce...626

Jobber på rehabsenter og har felles garderobe. Ble litt paff som nystartet da ingen hadde informert meg- jeg sto rett ved døren i topp og truse da en mannlig kollega kom inn😂 Han ble ikke paff men det ble jeg.

Anonymous poster hash: 5d74c...976

Så lenge man ikke skifter fullstendig antrekk, men brukwr garderoben til å henge av seg jakken spiller der vel ingen rolle!

Hos oss har vi ikke garderobe, men adskilte toaletter. Jobber på kontor.

Felles garderobe, separate toalett. Har også ett stort bad med dusj etc siden flere av oss trener før jobb. Splitters nye og flotte lokaler, jobber innen IT:)

Anonymous poster hash: 069c6...46c

Adskilte toaletter, like mange til dame og herre og vi er under 5% damer. Handicap-toalett har vi også, i hver etasje til og med, men ikke særlig inkluderende arbeidsgiver så ingen i rullestol til å benytte dem.

Anonymous poster hash: 720c3...828

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...