Gå til innhold

Noen her som ikke har vindu på kjøkkenet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal pusse opp kjøkkenet og jeg vurderer å ta bort vinduet til fordel for mer skapplass. Kjøkkenet vil ha åpen løsning mot spisestuen som har vindu og godt (dags)lys. Er bare litt redd for at kjøkkenet vil oppleves som lite og tett uten vindu. Rommet er ca 15 kvadratmeter. Har dere kjøkken uten vindu og er fornøyd med løsningen?

Fortsetter under...

Skrevet

Ville ALDRI tatt vekk vinduet.

Kan du ikke få flere skap på andre måter?

Anonymous poster hash: ce759...6a9

Skrevet

Hva med vindu mellom over og underskapene da?

Anonymous poster hash: 3598c...9f1

Skrevet

Er du gal? Offre naturlig lys til fordel for noe skapplass? Ta heller en rydderunde.

Anonymous poster hash: 58753...365
Skrevet

Jeg har ikke vindu på kjøkkenet, og det er helt greit fordi jeg er vant til det. Jeg har ganske stort kjøkken, og litt stor åpning til stuen, så det virker ikke mørkt og trangt. Men hvis jeg hadde hatt vindu, så hadde jeg ALDRI tatt det bort. Jeg savner daglys og det å kunne åpne vinduet for å lufte litt

Anonymous poster hash: 8d19a...817
Skrevet

Har hatt kjøkken uten vindu. Aldri igjen! Veldig greit å kunne lufte ut matos fra mat som oser mye.

Anonymous poster hash: 95069...738

Annonse

Skrevet

Har kjøkken uten vindu men savner det VELDIG! Ville aldri valgt det bort

Skrevet

Nei, nei, nei! Du kommer til å angre om du fjerner vinduet!

Jeg har levd både med og uten vindu, i større og mindre kjøkken og også åpne løsninger.

Det er en helt annen trivsel på kjøkkenet med vindu!

Finn heller smarte skapløsninger og kvitt deg med slike ting som er "kjekt å ha" men som bare brukes annethvert år ;)

Anonymous poster hash: bcd0d...189
Skrevet

Tusen takk for svar. Tror jeg beholder vinduet, men kanskje i en annen "fasong" enn det vi har. :)

Skrevet

Så for meg en løsning som det her uten vindu på kjøkkenet.

post-344492-1014322_thumb.png

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...