Gå til innhold

Verdens varmeste vintersko som ser ok ut til og fra jobb/byen - Hvilke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger tips, gjerne link. 

Ikke noe høye hæler eller knelange støvletter.  Men praktiske, pene og varme.  Og ikke "gammeldame" stil. 

Anonymous poster hash: 109f1...4df
Skrevet

Se på grensen sko! De har mange fine. Kjøpte nettopp et par fra face der, med lammepels på innsiden. Lav og grov såle. Kjempevarme og fine. Får ikke lagt ved link fra mobil dessverre.

Skrevet

Se på grensen sko! De har mange fine. Kjøpte nettopp et par fra face der, med lammepels på innsiden. Lav og grov såle. Kjempevarme og fine. Får ikke lagt ved link fra mobil dessverre.

Men har de nettbutikk? Får bare opp en nettside 

Skrevet

Men har de nettbutikk? Får bare opp en nettside

Jeg kjøpte på grensen sko, oslo city. Det er eurosko. Det er nok nettsiden til eurosko du må på. Beklager at jeg ikke sa det!

Skrevet

Jeg synes alltid det er morsomt med slike tråder, hva folk liker og ikke liker.

Jeg syntes ikke de Merrell-støvlettene så konete ut, heller litt sporty/typete ut.

Og de fra Timberland syntes jeg så mer ut som herrrestøvletter :P

Jeg hadde ikke villet ha noen av dem. Og likevel - begge støvlettene kunne jeg syntes var stilig på andre som hadde noe som passet til støvlettene :)

Jeg har ingen gode råd, Hi, jeg er ute etter akkurat det samme som deg - varme! støvletter som har en god og stødig såle som ikke sklir bare de ser snøen på utsiden, og som samtidig ser noenlunde pene ut.

Jeg tror egentlig at jeg aldri har funnet støvletter som oppfyller alle de kravene. Ender som regel med noen som er ganske nøytrale og kjedelige, men som oppfyller de andre kravene. Det praktiske er jo egentlig det viktigste i vårt klima ;)

Anonymous poster hash: d3370...716

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...