Gå til innhold

Forskerfabrikkens julekalender 12 eller 24 pakker - noen som har erfaring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har testet både 24 og 12 pakker? Stor forskjell på "opplevelsen" av kalenderen? Er så i tvil om hva jeg skal velge, synes det var så dyrt med 24 og i tillegg er det kanskje litt vel mye med 24 duppedingser før jul.. Men gave annenhver dag er kanskje litt stusselig når det tross alt er en julekalender..

Hjelp, dagens i-landsproblem (litt flau nå)😳

Anonymous poster hash: 348b6...0a6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde faktisk tatt 12. Hadde 24 i fjor og det ble litt mye. Men trodde de uansett var utsolgt?

Skrevet

De er utsolgt dessverre.

Skrevet

Hadde faktisk tatt 12. Hadde 24 i fjor og det ble litt mye. Men trodde de uansett var utsolgt?

😭😭😭 Ser det nå, sånn går det når man ikke klarer å bestemme seg😩

Hi

Skrevet

Vi har kjøpt 12. Har en del annet som skal i kalenderen også. Er spent på hvordan den er.

Anonymous poster hash: c6937...b6b
Skrevet

Ok.. nytt spørsmål siden jeg ikke har noen plan B... har noen et bra forslag til en kul julekalender til gutt på 8 år? Forslag mottas med TAKK!!

Hi

Skrevet

Ok.. nytt spørsmål siden jeg ikke har noen plan B... har noen et bra forslag til en kul julekalender til gutt på 8 år? Forslag mottas med TAKK!!

Hi

La ham velge selv i butikken? Stor suksess her, og alle parter blir fornøyde. Enklere og billigere enn pakkekalender, i alle fall med min ikkeeksiterende fantasi. :P

Anonymous poster hash: 85625...2cb

Skrevet

Hi

Har du et vitensenter i nærheten? Det er ingenting i den kalenderen som du ikke får kjøpt i en hvilken som helst vitensenterbutikk. Så kan du bare pakke det inn selv, tror ikke prisen blir noe annerledes.

Anonymous poster hash: af1e0...07d

Skrevet

Vitenwahl.no

Wow, kult! Denne kjente jeg ikke til. Takk🙏🏻

Hi

Gjest Antarctica
Skrevet

Vi har hatt Forskerfabrikkens kalender. 24 ting var for mye. Vi rakk ikke å gjøre alle eksperimentene.

Skrevet

Du kan få kjøpe halve av vår. 😊

Anonymous poster hash: 193dc...755

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...