Anonym bruker Skrevet 8. november 2016 #1 Skrevet 8. november 2016 Har så lyst på Ugg sko, de ser så varme ut:) Men er det egentlig fint? https://www.zalando.no/ugg-classic-short-ii-stovletter-ug111x00j-q11.html Anonymous poster hash: 8c92e...9ea
Anonym bruker Skrevet 8. november 2016 #2 Skrevet 8. november 2016 Synes de er helt greie jeg men er de ikke sinnsykt glatte på snø og is? Anonymous poster hash: b5ab1...23a
Anonym bruker Skrevet 8. november 2016 #3 Skrevet 8. november 2016 Fine er de vel ikke. Men er jo ikke så mange vintersko som er det 😉 Men gode og varme er de 👍🏻 Anonymous poster hash: 35bc1...436
tante grusom master of law Skrevet 8. november 2016 #4 Skrevet 8. november 2016 De er vel ikke vanntette? Ser jo klissvåte ut når folk kommer med dem. Samt at folk trokker skjevt i dem. I tillegg kommer vel lammeskinnet fra sauer som er blitt utsatt for mueseling? Ikke pent.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2016 #5 Skrevet 8. november 2016 Ville nok aldri kjøpt den typen, men har selv Ugg Adirondack som jeg elsker. Anonymous poster hash: cc2d2...b92
Anonym bruker Skrevet 8. november 2016 #6 Skrevet 8. november 2016 De er vel ikke vanntette? Ser jo klissvåte ut når folk kommer med dem. Samt at folk trokker skjevt i dem. I tillegg kommer vel lammeskinnet fra sauer som er blitt utsatt for mueseling? Ikke pent. Lammeskinnet til UGG er ikke et resultat av MULESING, nei. Og fra et miljøperspektiv er det å tenke på at mine adirondack er over 10 år gamle og enda like fine. Anonymous poster hash: cc2d2...b92
Anonym bruker Skrevet 8. november 2016 #7 Skrevet 8. november 2016 De er vel ikke vanntette? Ser jo klissvåte ut når folk kommer med dem. Samt at folk trokker skjevt i dem. I tillegg kommer vel lammeskinnet fra sauer som er blitt utsatt for mueseling? Ikke pent. Er ikke det mer merinoull etc? Altså når de bare bruker ullen og ikke hele skinnet? Håper de bruker hele sauen (mat og skinn). Synes ikke de er spesielt pene (hører dem ofte omtalt som schtøggs her, uten at det er min mening), men de ser gode og varme ut. Anonymous poster hash: 85682...8c5
Anonym bruker Skrevet 8. november 2016 #8 Skrevet 8. november 2016 Synes det er temmelig fjortis. 10-åringen min ønsker seg slike. Er vel ikke så mange over 30 som bruker dem? Og jeg sier nei til 10-åringen fordi jeg synes det ser ut som det er då lite støtte i dem. Lett å tråkke veldig skjevt Anonymous poster hash: 62b79...0c3
*Miss Marple* Skrevet 8. november 2016 #9 Skrevet 8. november 2016 Til det er garantert at Ugg ikke driver med mulesing kommer de aldri i mitt hus uansett hvor varme og gode de er.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2016 #10 Skrevet 8. november 2016 Jeg synes de er veldig lite fine Anonymous poster hash: f9115...f98
Anonym bruker Skrevet 8. november 2016 #11 Skrevet 8. november 2016 Ikke akkurat pene nei. Da er motehus sine sko mye finere! Blant annet de svarte med mønster på som det er blitt så mye reklamert for på facebook. Anonymous poster hash: aee55...e0c
Anonym bruker Skrevet 8. november 2016 #12 Skrevet 8. november 2016 Nei, de er utrolig stygge og lite flatterende. Skikkelig fjortis! Upraktiske er de også. Anonymous poster hash: 67142...76c
Hannepålandet Skrevet 8. november 2016 #13 Skrevet 8. november 2016 Ikke pene. Sikkert gode og varme. Men moralsk forkastelig.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2016 #14 Skrevet 8. november 2016 Uggs bruker ikke skinn fra sauer utsatt for mulesing. De bruker skinn fra sauer brukt til mat. http://www.ugg.com/animal-welfare-faq.html Anonymous poster hash: 85682...8c5
Anonym bruker Skrevet 8. november 2016 #15 Skrevet 8. november 2016 Der ut som svære innetøfler og alle jeg har sett trasker skjevt med dem. Er en grunn de heter Ugg, ugh Anonymous poster hash: 81718...866
vimsa3 Skrevet 8. november 2016 #16 Skrevet 8. november 2016 Ugg har noen kjempe fine sko ordentlig nydelige bare at du ikke for kjøpt de i Norge. Var i England i ugg butikken og jøss ante jo ikke at de lagde disse flotte skoene i tillegg lager de vesker også
Anonym bruker Skrevet 8. november 2016 #17 Skrevet 8. november 2016 Ugg slik mange løper rundt med ser ut som en hjemmesydd tøfler uten passform. Det er bedre å gå for f.eks. noe fra timberland e.l. Som har litt fasong og som er vanntette. Hvor mange dager i året de fleste steder i landet vårt er det så tørt vinterføre at det er praktisk med slike? Anonymous poster hash: d0ea7...452
It's all about me Skrevet 8. november 2016 #18 Skrevet 8. november 2016 Om de ikke er verdens fineste så er slike sko iallfall verdens beste vintersko og fantastisk varme. Men ikke kjøp UGG, de er glatte og dyre. Anbefaler Bearpows på andreplass og EMU på første. De har bedre såle til norske forhold,selv om de ser like glatte ut. EMU er også behandlet slik at de er vanntette. Begge finnes i butikk i Norge. Husker ikke med Bearpows, men EMU er Skoringen. Du kan gå barbeint inni disse i -20 og være like varm.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2016 #19 Skrevet 8. november 2016 Hva er ulesing? Tør ikke google det i frykt for hva som kommer opp av ev. bilder..... Anonymous poster hash: 86122...dc9
Hannepålandet Skrevet 8. november 2016 #20 Skrevet 8. november 2016 Uggs bruker ikke skinn fra sauer utsatt for mulesing. De bruker skinn fra sauer brukt til mat. http://www.ugg.com/animal-welfare-faq.html Anonymous poster hash: 85682...8c5 Å så bra! Da har de tatt til seg kritikken da.
Hannepålandet Skrevet 8. november 2016 #21 Skrevet 8. november 2016 Hva er ulesing? Tør ikke google det i frykt for hva som kommer opp av ev. bilder..... Anonymous poster hash: 86122...dc9 Sauer som er avlet for skinnet sitt har et overskudd med skinn. Der legger det seg egg og fluer som spiser på sauen. Så da blir sauen bundet på beina og man skjærer rundt bakparten og skjærer bort overflødig skinn. Slik at det ikke er plass til egg i rukkene. Problemet er at dette blir gjort uten noe form for bedøvelse eller smertelindring for dyret.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2016 #22 Skrevet 8. november 2016 Fine??? Nei grøss og gru.. De verste er de som min datter har,glitteruggs... Ser ut som om hun har discokuler på bena... Anonymous poster hash: 91824...c80
klg,2 boys now:) Skrevet 8. november 2016 #23 Skrevet 8. november 2016 Fine er de ikke,men varmere sko finnes ikke.beste er å gå barbeint i de😍😍ikke opplevd at de er spesielt glatte heler
Anonym bruker Skrevet 8. november 2016 #24 Skrevet 8. november 2016 Sauer som er avlet for skinnet sitt har et overskudd med skinn. Der legger det seg egg og fluer som spiser på sauen. Så da blir sauen bundet på beina og man skjærer rundt bakparten og skjærer bort overflødig skinn. Slik at det ikke er plass til egg i rukkene. Problemet er at dette blir gjort uten noe form for bedøvelse eller smertelindring for dyret. Fy faen! Anonymous poster hash: 73cca...cda
Anonym bruker Skrevet 8. november 2016 #25 Skrevet 8. november 2016 Nei huff. Grusom. Anonymous poster hash: ad87e...bb2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå