Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Dette er min 7 pp. Hele 6 pp har jeg hatt mensen nøyaktig på dagen og nesten etter klokkeslettet. Denne måneden er jeg nå 8 dager over ikm og i går begynte ømme pupper. Sånn ellers kom kvisene over natta 2 dager etter ikm. Jeg testet negativt to dager før ikm og en dag etter ikm. Siden det har jeg ikke testet, tenkt at jeg venter ut denne uken egentlig.

Noen her som har erfaringer med å teste positivt veldig sent?

I tillegg leser jeg at el kan være utsatt pga stress. Denne mnd og forrige har jeg tatt meg selv i å ikke stresse på jobb og heller bruke lengre tid på mine arbeidsoppgaver. Jeg har tatt det jeg skal av vitaminer, spist sunnere og oftere, tatt flere pauser, prioritert mye søvn etc. Så dette med stress stemmer ikke for min del. Noen kvelder har jeg på følelsen av at nå kommer mensen. Spesielt natt til ikm hadde jeg store mens smerter i magen og nederst i ryggen så jeg la meg tidlig med bind og tenkte at den kom. Denne følelsen har jeg hatt mange ganger.

Noen tips eller råd? Mest sannsynlig tenker jeg at mensen kommer snart, men samtidig så lurer jeg fælt når dette ikke har skjedd før. Jeg gikk på prevensjon 1år og 3 mnd. Før det hadde jeg og regelmessig syklus og har aldri opplevd forsinkelse eller at det har uteblitt helt.

Mvh Smil92.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144299094-forsinket-mens/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...