Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk, sjøl om jeg som sagt ikke tør å juble helt ennå.. Googler "falsk positiv med clearblue digital" som en helt her, er livredd for å ta gleden på forskudd :sjokkert:  Strimlene er fra billige-tester.no.

Digital CB tester falske. NNNÆÆÆÆÆ har ikkje hørt om det. Men CB + er meir antagelig falske.

Gratulerer.

Her er testene mine like svake som for 3 dager siden så KJEMISK igjen.

Annonse

vxz0aa.jpg

Å herregud. Tre dager til ikm, cb digital test fem dager før. Skal være drøye 80% sikker, iflg vedlegget. Noen som har hørt om noen som har fått feil svar med en sånn? Tør liksom ikke juble helt ennå. Testa vanlige billigstrimmel også, der er streken nesten like usynlig som igår. Ørlite mer farge.

Gratulerer! :D

Syns det er så rart, har en øm pupp, vært små kvalm, luktesansen er blitt helt vill! Og sykt vond korsrygg :/ men allikevel blenda tester :/ hjernen må spille meg et puss å finne opp ønske symptomer tror jeg

Hvis du er 9 dpo (10?) så er det jo ikke så rart..? Den usynlige streken jeg måtte legge på filter for å i det hele tatt skimte var 11 dpo, skjønte jeg når jeg finregna litt. Og på strimlene er streken fortsatt veldig svak, ikm imorra. Så håpet er ikke ute ennå! 🌟🌟🌟

http://tinypic.com/view.php?pic=4fu59i&s=9#.WEkmjbW5SaM

Bilde er tatt når testen er 10 min gammel. Har ikkje troa tempen falt ned 0,20 og har fått typiske tegn på pms.

Holder meg i den tynne tråden og HÅPER PÅ JA KVA TROR DIKKA. Tvi tvi

Jeg spotter fra dag 10 å mens fra dag 12, er dpo 9 i dag å siden jeg da skal spotte allerede i morgen går det nok ikke. Kanskje jeg trenger hjelp til lenger lutealfase pga spottingen?

Gratulerer så mye til de det har gått for å lykke til neste pp til resten :) synes testen din er sterk å god utgått :)

http://tinypic.com/view.php?pic=4fu59i&s=9#.WEkmjbW5SaM

Bilde er tatt når testen er 10 min gammel. Har ikkje troa tempen falt ned 0,20 og har fått typiske tegn på pms.

Holder meg i den tynne tråden og HÅPER PÅ JA KVA TROR DIKKA. Tvi tvi

Denne syns jeg ser lovende ut Utgått!☺️

Annonse

Her har det vært intense døgn.

Veldig svak strek på billigtest, men skikkelige kramper og ordentlig mens 1 dag før IKM.

Ikke i tvil om at dette er en tidlig utstøting.

Kaldsvetter, svimler, og føler meg ganske så spak akkurat nå.

Men dette var ikke planlagt.

Nå skal vi tenke en liten runde om dette er noe vi vil.

Jeg har egentlig følt meg veldig velsignet og glad i livet mitt med gutt og jente på 5 og 7.

Takk for at jeg har kunnet lettet mitt hjerte her inne, og takk til dere som har svart.

vxz0aa.jpg

Å herregud. Tre dager til ikm, cb digital test fem dager før. Skal være drøye 80% sikker, iflg vedlegget. Noen som har hørt om noen som har fått feil svar med en sånn? Tør liksom ikke juble helt ennå. Testa vanlige billigstrimmel også, der er streken nesten like usynlig som igår. Ørlite mer farge. 🙊🙊🙊

Hurra 😄😄😄 gratulerer så mye 🎉 For en fin førjulsgave!!

Tok en ny test, 2 streker! Ene er veldig svak men ser den fint tilåmed uten briller (haha) å det beste av alt;den er rosa!!! Sendte bilde til samboer som også ser den! Bare å

Smøre seg med tålmodighet å ta en til i morgen,denne ble tatt på ettermiddagsurin, så håper den blir sterkere fremover. Ikke startet spotting i dag som jeg pleier, ikm søndag

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...