Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Syns kanskje jeg ser en ultra svak strek der, vent over par dager å ta en ny :)

Er det noen som opplever en svak blodsmak i munnen? Er dette den "metallsmaken" alle snakker om? Jeg har selv aldri smakt metall(😛) men har en svak blod aktig smak.

Syns kanskje jeg ser en ultra svak strek der, vent over par dager å ta en ny :)

Er det noen som opplever en svak blodsmak i munnen? Er dette den "metallsmaken" alle snakker om? Jeg har selv aldri smakt metall() men har en svak blod aktig smak.

Ja, blir spent om noen dager men den kjemiske styrer litt for mykje med meg. Krysser og håper.

Metall smak hadde jeg på nr 3. Det er som du beskriver.

Når testen er tørr ser jeg rosafargen. Men når streken kom kan jeg ikkje si. Krysser og håper men er så vande med kjemisk men krysser. Har ingen tegn på symptom eller pms.

Hvilke tester bruker du? Jeg bruker de fra billigtesten.no

Annonse

Pleier å ha 28 dager syklus. Men på dag 32 i november ble det sa. (Fikk pos test dag 28.)

Hvordan skal jeg regne da? Ikm 28(fre) eller 32(tirsdag)?

Skal teste i morgen tenkte jeg..

Anonymous poster hash: f8978...d14

Når testen er tørr ser jeg rosafargen. Men når streken kom kan jeg ikkje si. Krysser og håper men er så vande med kjemisk men krysser. Har ingen tegn på symptom eller pms.

Det blir spennende å følge deg!

Her våknet jeg av verkende ømt underliv nå klokken 0530 og måtte veldig på do. Kjente ilinger nedover beina og ømt bekkenområde. Hadde veldig halsbrann i går og jeg føler meg ikke helt som meg selv.

Tok altså blendahvit test på 10/11 dpo.

Skal nå ta hurtigruta i tre dager med mannen min. Et lite julebord for oss to;)

Har bestilt tester, håper de er diskret pakket for mamma er barnevakt.

Jeg kommer hjem slik at jeg våkner på IKM dagen.

Da blir det spennende å teste.

Jeg prøver å  holde hodet kaldt og hjertet varmt i situasjonen.

Er i jobbsøke fase, 41 år og akkurat fått store barn,

baby og bekkenløsning ... ja, og tja,...men tenker at om det er så er det også et livets mirakel og jeg vet at jeg skal klare stille meg på frekvens.

tankestreif herfra.

Tempen steig plutselig 0,4c igår 11/12DPO, det har den aldri gjort tidligare. Vanligvis går det nedover allerede frå 6DPO sakte men sikkert fram til TR. Men dette gidde mej litt håp, men idag falt den ned 0,4 igjen, og tok en test som var blendakvite.. skuffet blir nokk enda en pp på meg.

Her går det i kvalme og metallsmak. SKal bli interessant med en tredgaers "vuggetur" langs kysten med Hurtigruta.

Der er det vel ikke tester  å få kjøpt, og godt kan kanskje det være;) 

Får snike deg av Hurtigruta når ho stopper til havnen og rett på ein butikk. 

Har troa enda at der er noe, Hcg produksjonen er vel dårlig for noen tester seinere. Du har jo så mangen symptomer og jeg er misunnelig. Jeg har ingen ikkje såre bryst ein gong. Det gjør at jeg tviler og at tempen fikk eit dupp. Litt tidlig ut fra andre mndane.

Annonse

Begynte med brun og rosa utflod her idag også nå bare renner det blod :(

6 des er det 1 mnd siden sist sa. Trodde så fælt på denne gangen rett etter så ;(

Mistet 3 ganger nå i år :(

Hadde håpet jeg kunne møtt opp på utredningen slutten av uken og sagt jeg har fått pos test igjen...

Anonymous poster hash: f8978...d14

Begynte spotte så smått i går, så antar jeg er ute for denne gang. Blir ikke mer prøving før etter nyttår, vi feirer jul hver for oss med familien, ser til at eggløsning blir en uke etter jeg har dratt.

Søren, dette er vel en klassisk skyggestrek? Hvis man ser veeeldig nøye, vel å merke... 10 dpo. (edit: ser det nesten ikke på bildet, men var tydeligere irl, altså..)

http://i67.tinypic.com/o7spwo.jpg

Endret av AkkMa

Søren, dette er vel en klassisk skyggestrek? Hvis man ser veeeldig nøye, vel å merke... 10 dpo. (edit: ser det nesten ikke på bildet, men var tydeligere irl, altså..)

http://i67.tinypic.com/o7spwo.jpg

Legger eg godviljen til synest eg ser ein skygge. Får håpe den blir sterkare i morgon. Tvi Tvi.

Hehehehe, vurderte nesten å slette innlegget fordi det må myyye godvilje til for å se noe i det hele tatt på det opplasta bildet, og folk kanskje kvier seg for å svare "jeg ser ikke noe". Når det er sagt så ser jeg en tydelig strek på originalbildet, men den er liksom gjennomsiktig, bare konturer. Det var derfor jeg tenkte skyggestrek, som i "ikke en sånn strek som jeg vil se".. men - når jeg googler får jeg inntrykk av at til og med skyggene er uvanlige på sånne billigstrips?

vxz0aa.jpg

Å herregud. Tre dager til ikm, cb digital test fem dager før. Skal være drøye 80% sikker, iflg vedlegget. Noen som har hørt om noen som har fått feil svar med en sånn? Tør liksom ikke juble helt ennå. Testa vanlige billigstrimmel også, der er streken nesten like usynlig som igår. Ørlite mer farge. 🙊🙊🙊

vxz0aa.jpg

Å herregud. Tre dager til ikm, cb digital test fem dager før. Skal være drøye 80% sikker, iflg vedlegget. Noen som har hørt om noen som har fått feil svar med en sånn? Tør liksom ikke juble helt ennå. Testa vanlige billigstrimmel også, der er streken nesten like usynlig som igår. Ørlite mer farge.

GRATULERER.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...