Gå til innhold

Anbefalte innlegg

7 dpo og ingen symptomer så tror detta ikkje går veien. Nyser, fnyser, fryser, nasen renner og sover knapt. Takker for ikkje feber. Tror kroppen har trut at egget var ein baselusk pga nysingen og etc. Krysser på at detta er barre vas.

Fy som jeg klorer etter teste. Spørs om jeg klarer og holde meg lengre.

Noen som kommer med positiv G TEST ?

Fortsetter under...

Hei;)  

Jeg har holdt meg unna test. Vet ikke hvor mange dager jer er over dpo, men etter kalenderen skal jeg vel være 5-6 dager før IKM.

Her er jeg svimmel, kvalm, har hodepine, drikker  masse vann og har ordentlige strekk nedentil på kveldene. Puppene mine var annerledes i dag morges, brystvortene mørk røde og store.

Dette kommer litt kasta på meg. 

Vi var uforsiktige én gang, det som var , etter kalender, 7 dager før min EL.

Tenke seg til. Jeg var egentlig ferdig med småbarnsfasen, har ryddet og solgt alt, men aldri funnet prevensjon jeg er

komfortabel med. Har barn på 51/2 og 7. Er arbeidssøkende etter en intens og utmattende gründerfase jeg trenger en pause fra.

Jeg har fylt 41 år. Hvis kroppen min får til dette så fort, så må jeg bare bøye meg i støvet og lete fram gleden.

Føler meg mye mindre stressa enn jeg ville trodd.

Det er kanskje galskap å føle seg så sikker, men i skrivende stund er jeg ikke i tvil.

Er mer usikker på om spiren sitter.

Tenk om det skulle være tvillinger så sterke symptomer som jeg har, og alderen min tatt i betraktning....

Nei, nå raser tankene av sted med meg.....

Det virker som du Utgått på dato ( Det nicket blr du skifte så det ikke går troll i ord...?!?;)

har god oversikt over temper.

Jeg måler 37,4 om morgen og 37,6 kveld. Er ikke det relativt høyt?

Kan det være et svangerskapssymptom?

Endret av madremia

Hei;)  

Jeg har holdt meg unna test. Vet ikke hvor mange dager jer er over dpo, men etter kalenderen skal jeg vel være 5-6 dager før IKM.

Her er jeg svimmel, kvalm, har hodepine, drikker  masse vann og har ordentlige strekk nedentil på kveldene. Puppene mine var annerledes i dag morges, brystvortene mørk røde og store.

Tenke seg til. Jeg var egentlig ferdig med småbarnsfasen, har ryddet og solgt alt, men aldri funnet prevensjon jeg er

komfortabel med. Har barn på 51/2 og 7. Er arbeidssøkende etter en intens og utmattende gründerfase jeg trenger en pause fra.

Jeg har fylt 41 år. Hvis kroppen min får til dette så fort, så må jeg bare bøye meg i støvet og lete fram gleden.

Det er kanskje galskap å føle seg så sikker, men i skrivende stund er jeg ikke i tvil.

Tenk om det skulle være tvillinger så sterke symptomer som jeg har, og alderen min tatt i betraktning....

Det virker som du Utgått på dato ( Det nicket blr du skifte så det ikke går troll i ord...?!? ;)

Følte jeg måtte vri litt på NICKET, kan godt du har RETT.  Vart det bedre detta NICKET ?

Det er positift at tempen stiger. Skal ikkje sjå bort fra at du er GRAVID. Vi håper på det og du har jo symptomer til gangs. Tvi tvi du får POSITIV G TEST. 

Følte jeg måtte vri litt på NICKET, kan godt du har RETT.  Vart det bedre detta NICKET ?

Det er positift at tempen stiger. Skal ikkje sjå bort fra at du er GRAVID. Vi håper på det og du har jo symptomer til gangs. Tvi tvi du får POSITIV G TEST. 

Mye bedre nick.

Tør jeg spørre hvilken årgang du er? 

Bare undrer når vi kvinner føler vi "utgår"...;)

Jeg har alltid drømt om flere, men, noe jeg nesten ikke tør skrive her ine, for jeg vil holde den på LANG avstand, jeg hadde invalidiserende bekkenløsning med nr 2. Den var hormonell og alt har gått seg fint til etterpå, men månedene i rullestol gjorde at jeg etterpå tenkte at nr 3 for meg var helt uaktuelt.

Nå får vi bare vente og se.

Ingen bekkensmerter så langt, bare litt ilinger ned gjennom beina og vondt i korsryggen.

Jeg har alltid drømt om flere, men, noe jeg nesten ikke tør skrive her ine, for jeg vil holde den på LANG avstand, jeg hadde invalidiserende bekkenløsning med nr 2. Den var hormonell og alt har gått seg fint til etterpå, men månedene i rullestol gjorde at jeg etterpå tenkte at nr 3 for meg var helt uaktuelt.

Nå får vi bare vente og se.

Ingen bekkensmerter så langt, bare litt ilinger ned gjennom beina og vondt i korsryggen.

Jeg har troa at du er GRAVID.  

Blir tøft dersom det blir det samme. Krysser og håper det ikkje kommer men det vil det nok. Så har ramma så er det nok fult mulig med nummer 3. 

Jeg er nok tilta på 45 år og % er dårlig men det er jo lov og håpe. FSH tester viste bra og føler meg ikkje i overgangsalderen.

Annonse

Hei;)

Her er jeg svimmel, kvalm, har hodepine, drikker masse vann og har ordentlige strekk nedentil på kveldene. Puppene mine var annerledes i dag morges, brystvortene mørk røde og store.

Det virker som du Utgått på dato ( Det nicket blr du skifte så det ikke går troll i ord...?!?;)

Nøyaktig samme temperatur som jeg ligger på. Men jeg gjør dette etter hver eggløsning. Så tydeligvis ikke et graviditetstegn for meg, men i følge artikler på nettet så skal det være det.

Testa negativt igjen i dag, 11 DPO, så innser at jeg mest sannsynlig går mot ny pp her. Jaja. Er forresten 34, og føler meg utgått på dato allerede 🙊

Tvi tvi til deg!

Her tror jeg sjangsen er over. Relativt tidlig enda, hadde inseminasjon og slapp 2 store egg denne mnd.

Men tror rett å slett jeg er blitt sjuk. Fryser noe helt vanvittig men har ikke feber, har pakket meg inn i både pledd å dyne,tent alle telys her hjemme å skrudd opp ovnene men blir ikke varm. Vært småkvalm å svimmel i hele dag egentlig.

Her tror jeg sjangsen er over. Relativt tidlig enda, hadde inseminasjon og slapp 2 store egg denne mnd.

Men tror rett å slett jeg er blitt sjuk. Fryser noe helt vanvittig men har ikke feber, har pakket meg inn i både pledd å dyne,tent alle telys her hjemme å skrudd opp ovnene men blir ikke varm. Vært småkvalm å svimmel i hele dag egentlig.

Detta kan være g symptomer for noen.

Da er jeg på samme kjøret. Er så lei.

8 dpo og vakna i dag, kjenner på kroppen at detta blir ingen ting av. Har 0 symptomer eller pms tegn. Fikk ikkje gleden av og teste så testa ikkje føler at her er ingen ting og teste for. Tror ikkje tempen stemmer pga urolig natte søvn.

Blir nok ny pp.

Er det noen andre som har lysende positive tester ?

Annonse

Her er jeg 10 dpo. Blendahvit a1 test.

Men jeg må bare si at nå har jeg innbilt svangerskap, slik katter kan få, hvis jeg ikke er gravid nå.....

I går var jeg sammen med familien på et arrangement i en hall. Satt meg og fulgte intenst med datteren min, men kvalmen og stikningen i brystene var så fremtredende at det var vanskelig å holde fokus.

Sånne nålstikk og varme ilninger i brystet. 

Våknet kjempekvalm og fikk sove lenge i dag, lå og kjente på et tungt og ømt underliv og tenkte

at jeg trenger jo ingen test.

Men blendahvitt på det som etter kalenderen er 10 dpo og jeg tror egentlig jeg er 12 dpo i forhold til når jeg kunne hatt EL.

Vi får sjå

Jeg melder meg ut, og hopper over i gruppe for IKM første uke i januar 12 dpo. Ingen symptomer overhodet, og negativ test. Kjenner at det ikke er noe her.

Håper dere får det til!! Lykke til

Noe dritt ja. Her merker jeg ingen ting til symptomer eller pms. Så kommer nok over jeg og.

Da får me slå til meg uke1 ikm med pomp og prakt.

Her er jeg 10 dpo. Blendahvit a1 test.

Men jeg må bare si at nå har jeg innbilt svangerskap, slik katter kan få, hvis jeg ikke er gravid nå.....

I går var jeg sammen med familien på et arrangement i en hall. Satt meg og fulgte intenst med datteren min, men kvalmen og stikningen i brystene var så fremtredende at det var vanskelig å holde fokus.

Sånne nålstikk og varme ilninger i brystet. 

Våknet kjempekvalm og fikk sove lenge i dag, lå og kjente på et tungt og ømt underliv og tenkte

at jeg trenger jo ingen test.

Men blendahvitt på det som etter kalenderen er 10 dpo og jeg tror egentlig jeg er 12 dpo i forhold til når jeg kunne hatt EL.

Vi får sjå

Du har jo symptomer så ikkje gi opp.  Jeg har ingen ting av symptomer eller pms. Blir nok ny pp her.

FØler meg nesten litt halvgal hvis jeg nå får mensen til uka. Også leser jeg om alle disse som har trodd de har vært gravid og ikke er det. 

Bare så uvant kroppen om dagen. Halsbrann, trykk i underlivet (nedpress følelse, veldig rart så tidlig), og tørst absolutt hele tiden. Svimmelheten gjør meg også veldig overrasket hvis dette faktisk ikke er noe.

Jeg husker at da jeg fikk mine to, så merket jeg at jeg var gravid, var ganske sikker i min sak, samtidig som symptomene var sterkere i de få pp jeg hadde forut.

Så vi kan nok innbille oss mye.

Ganske stor påkjenning dette her.

Endret av madremia

FØler meg nesten litt halvgal hvis jeg nå får mensen til uka. Også leser jeg om alle disse som har trodd de har vært gravid og ikke er det. 

Bare så uvant kroppen om dagen. Halsbrann, trykk i underlivet (nedpress følelse, veldig rart så tidlig), og tørst absolutt hele tiden. Svimmelheten gjør meg også veldig overrasket hvis dette faktisk ikke er noe.

Jeg husker at da jeg fikk mine to, så merket jeg at jeg var gravid, var ganske sikker i min sak, samtidig som symptomene var sterkere i de få pp jeg hadde forut.

Så vi kan nok innbille oss mye.

Ganske stor påkjenning dette her.

Jeg hadde mangen symptomer i november og sterke tester. Det enda i kjemisk og jeg var så sikker. Vart såra og skuffa og det tok litt på. Denne mnd har jeg ingen tegn så det blir nok ingen ting her. Har fått følelsen det er bortkasta og teste.

Jeg har troa på at der er noe men kroppen er treg med hcgen. Krysser for deg.

Har hatt mange kjemiske de siste månedene , så klarer ikke slappe helt av at jeg er faktisk gravid. Men da har jeg testet tidligere enn jeg har gjort nå.

Forstår deg godt. Har mangen kjemiske jeg og bak meg. 

Tror detta holder for LH testen er sterk og det hjelper på. Nå jeg tester så tester jeg og med LH og når LH ikkje blir sterk og positive tester forteller det mykje.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...