Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skjønner godt du blir pranoid. Det gjør jeg også.

"Heldigvis" bare to mnd igjen til d har gått 1 år. Håper du får klaff før det :-D

Hehe, ja håper de klaffer for deg også innen åre e omme :D

Har vært hos legen i dag og er sykemeldt ut måneden på grunn av stress.

Legen poengterte selv, uten av jeg tok det opp, at dette ikke er en ideel situasjon i forhold til vår prøving. Han sa han håpte at vi denne perioden klarer å slappe av litt og ikke tenke på prøving, jobb eller noe.

Jeg vurderer litt å ikke teste etter EL eller tempe denne måneden for å virkelig tenke på andre ting. Får se...

Eg stressa sann når eg skal tempe osv, pulsen stige ta stresse kvar gong.. So no tempa eg bare fram til eg ser tempen stiger, så slutta eg, å heller slappa av i lutealfasen, det hjelper. Slepper du å bekymre dej om den synker litt en dag osv.

Eg vurderte å droppe EL testa ogsa, men trur uansett de blir mer stress av det fra mi side. Då hadde eg nokk gått å tenkt at NO skjer det, i ei heile veke sia EL variera noen dager kvar syklus :P

Fortsetter under...

Eg stressa sann når eg skal tempe osv, pulsen stige ta stresse kvar gong.. So no tempa eg bare fram til eg ser tempen stiger, så slutta eg, å heller slappa av i lutealfasen, det hjelper. Slepper du å bekymre dej om den synker litt en dag osv.

Eg vurderte å droppe EL testa ogsa, men trur uansett de blir mer stress av det fra mi side. Då hadde eg nokk gått å tenkt at NO skjer det, i ei heile veke sia EL variera noen dager kvar syklus :P

De siste månedene har EL vært på samme syklus-dag og symptomene pleier være ganske sterke, så pleier merke det uansett. EL-testene og tempingen har i grunn bare bekreftet mine egne mistanker om når jeg har hatt EL. Men får se. Enn så lenge koser vi oss bare annenhver dag og ser hva som skjer :)

Får kjøpt på test-deg.no. Det står i pakken 99 % sikker. Dersom den er positiv bør ein kontakte lege. Rekna fra 30 år og oppover.

Over 200 kr for 2 tester?

Eller ser jeg på feil plass..

Anonymous poster hash: 918f7...2cb

Annonse

Annonse

El i dag, såvidt jeg kan skjønne, testen var knallpositiv! Stemmer godt med kalenderen og utregningene 😊 Har vært smådårlig hele uka, men endelig er formen bedre også. Har likevel vært noen runder, hehe, de siste dagene. Håper det funker denne gangen!

5 dpo i dag(27/11). Har begynt å kjenne det i ryggen og bekkenet. Er velsigna med hormonutløst bekkenløsning 😅 så kan bare tenke meg hvordan tilstanden blir om jeg blir gravid. Hjelpes... Spennende dager fremover!

Ønsker dere masse lykke til ❤

Tempen er i boks og 2 dpo .

Julepynten på plass så det er barre juletreet som mangler. Godt med fri til neste onsdag.

Kossen er det med dpo land med resten av jentene ?

6 dpo og hissig som et uvær 🙈🙊 sliter veldig med verdens verste pms, så intet nytt her altså. Venter på svar fra pupper eller test. Har funnet det ut pga vonde bryster de andre gangene, så regner det som et sikkert tegn. Ingen vonde pupper så langt.

Dere andre da? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...