Anonym bruker Skrevet 7. november 2016 #1 Skrevet 7. november 2016 Hvor lenge er det egentlig vanlig å være borte fra jobb?han er på dag 3 nå og kjeder seg hjemme😅Men jeg har jo nå skjønt at lungebetennelse faktisk er smittsomt...🙈Er det teit å avbryte sykemld(han er sykemeldt ti dager, de dagene han skal bruke antibiotika..) Anonymous poster hash: f2cf5...aaa
Anonym bruker Skrevet 7. november 2016 #2 Skrevet 7. november 2016 Jeg var hjemme i 4 dager, ble sykemeldt én uke. Det dummeste jeg har gjort noensinne, var å ikke ta det med ro!! Jeg hosta i 8 mnd etterpå!! Anonymous poster hash: 5de52...b7d
Anonym bruker Skrevet 7. november 2016 #3 Skrevet 7. november 2016 Noen typer lungebetennelse er smittsomt, ikke alle... Jeg ble gørrdårlig da jeg fikk lungebetennelse, flere dager på sykehus med intravenøs antibiotika, pustehjelp og intravenøs næring. Hostet på meg brist i et ribben. At jeg kjedet meg var ikke så stort problem for å si det sånn, tok mange uker før jeg ikke ble helt utslitt og tungpustet av å gå opp trappen til 2.etg. Anonymous poster hash: b6179...881
Anonym bruker Skrevet 7. november 2016 #4 Skrevet 7. november 2016 Jeg var sykemeldt i 2 uker. Anonymous poster hash: 54312...87d
Anonym bruker Skrevet 7. november 2016 #5 Skrevet 7. november 2016 Tusen takk for svar👍🏻Skal videreformidle det til han😊Han sier han føler seg frisk, men jeg er litt skeptisk til rastløsheten hans Anonymous poster hash: f2cf5...aaa
tante grusom master of law Skrevet 7. november 2016 #6 Skrevet 7. november 2016 Jeg var sykemeldt i fire uker med mycoplasma lungebetennelse. Det er den som er smittsom. Jeg prøvde to forskjellige typer antibiotika uten effekt. Fikk infeksjonsutløst astma i et år etterpå. Jeg vil anbefale mannen om å ta det med ro de dagene han er sykemeldt.
Hønemor30 Skrevet 7. november 2016 #7 Skrevet 7. november 2016 Han må bare ta det med ro nå. Fullfør sykemeldingen. Lungebetennelse skal man ta på alvor
SuperFries Skrevet 7. november 2016 #8 Skrevet 7. november 2016 Var ute fra jobb i 5 dager, altså hele uken. Var ikke i toppform verken før eller etter, men klarte meg fint på jobb. Hoster masse gjør man uansett.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2016 #9 Skrevet 7. november 2016 Mannen min var sykemeldt i to uker, og fortsatte å hoste en liten uke til. Han er også veldig aktiv til vanlig og kjedet seg mye, til tross for at han ikke orket mye annet enn å ligge på sofaen. Anonymous poster hash: 33dee...13a
Anonym bruker Skrevet 8. november 2016 #10 Skrevet 8. november 2016 Lungebetennelse kan uttarte seg på forskjellige måter, ikke alltid man blir like hardt angrepet. Jeg har hatt lungebetennelse flere ganger, noen av gangene har jeg nesten ikke vært borte fra jobb i det hele tatt. Jeg har hatt lungebetennelsehvor jeg har vært kjempesyk med 41 i feber, hatt kjempevondt hele tiden og hostet konstant. Jeg har og hatt lungebetennelsehvor jeg stor tsett bare har hanglet litt og hostet mye Anonymous poster hash: c3930...e6c
Kjerringa med agurken Skrevet 8. november 2016 #11 Skrevet 8. november 2016 (endret) Sykemeldt 2 uker en gang og 3 uker en annen gang. Må bare ta det helt med ro når slikt skjer. Noen strenger er smittsomme ja mens andre ikke. Man skal uansett ha meget god hygiene slik at man er føre var! Endret 8. november 2016 av Froggi83
Anonym bruker Skrevet 8. november 2016 #12 Skrevet 8. november 2016 Mamma døde for et par måneder siden av lungebetennelse så det kan nok være lurt å ta det med ro og lytte til kroppen. Anonymous poster hash: f84e1...1f0
Anonym bruker Skrevet 8. november 2016 #13 Skrevet 8. november 2016 Uff så trist å høre*stor klem til deg*kan jeg spørre om hun hadde noe tillegg som gjorde at det gikk så galt?mannen min er ung(30 år) og i svært god form, så jeg håper virkelig ikke han får noe mer.... Anonymous poster hash: f2cf5...aaa
Graciegirl Skrevet 8. november 2016 #14 Skrevet 8. november 2016 God bedring til mannen din! Jeg hadde alvorlig lungebetennelse for 1 år siden og var sykmeldt i 3 uker. Var fremdeles slakk da jeg startet opp på jobben, men kom meg greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå