Anonym bruker Skrevet 7. november 2016 #1 Skrevet 7. november 2016 Det svinger mellom 1 og 8 plussgrader her jeg bor. Snitt 3-4 pluss. Anonymous poster hash: 83912...15f
Anonym bruker Skrevet 7. november 2016 #2 Skrevet 7. november 2016 Ja det kan du. Her jeg bor kom det plutselig snø. Mange mistet lappen rundt her. Egentlig helt utrolig at man ikke har klart å bytte til vinterdekk når man har kommet til november. Uforsvarlig!!! Anonymous poster hash: 87ff6...6c1
Anonym bruker Skrevet 7. november 2016 #3 Skrevet 7. november 2016 Du må ha en mønsterdybde på minst 3 mm. Hvis ikke kan du få bot etter 1.november: Anonymous poster hash: 99fa0...811
Anonym bruker Skrevet 7. november 2016 #4 Skrevet 7. november 2016 Hvis det ikke er snø, ikke glatt og det er fine forhold så får du ikke bot for det. Det finnes ingen lov i Norge om at du må ha på vinterdekk. Lovverket sier dette: https://www.naf.no/tips-og-rad/bilhold/dekk/bruk-av-piggdekk/ Anonymous poster hash: 97093...3e8
Anonym bruker Skrevet 7. november 2016 #5 Skrevet 7. november 2016 Ja det kan du. Her jeg bor kom det plutselig snø. Mange mistet lappen rundt her. Egentlig helt utrolig at man ikke har klart å bytte til vinterdekk når man har kommet til november. Uforsvarlig!!! Anonymous poster hash: 87ff6...6c1 Man trenger jo ikke vinterdekk om veiene er bare?? Her jeg bor skifter vi når det kommer snø eller er glatt.. får ikke bot for deg vet du;-) Anonymous poster hash: 8a7e1...c4e
moota m storebror&lillebror Skrevet 7. november 2016 #6 Skrevet 7. november 2016 Du skal sko deg etter føret 😊
Anonym bruker Skrevet 7. november 2016 #7 Skrevet 7. november 2016 Man trenger jo ikke vinterdekk om veiene er bare?? Her jeg bor skifter vi når det kommer snø eller er glatt.. får ikke bot for deg vet du;-) Anonymous poster hash: 8a7e1...c4e Vinterdekk trenger du faktisk selv om det bare er kaldt og ikke glatt. Det har med gummien i dekkene sine egenskaper å gjøre. Sommerdekk blir veldig stive i gummien når det blir kaldt og får derfor dårligere feste også på bar vei. Anonymous poster hash: b0450...2e7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå