Gå til innhold

Når fikk du tilbake mensen etter MA og utskrapning?

Anbefalte innlegg

Har hatt en MA med påfølgende utskrapning etter at det fortsatt var rester igjen etter to cytotec-kurer. Lurer på om jeg kan regne utskrapningsdagen som første dag i mensen, slik at det er starten på en vanlig syklus? Har forøvrig nesten ikke blødd etter utskrapningsdagen.

Legen sa mensen ville komme om ca fire uker, men lurer på om det er basert på at kvinner stort sett har 28 dagers syklus og st min mens vil komme tidligere siden jeg har kort syklus? Hva er deres erfaringer?

Hvir lang tid brukte dere på å bli gravide etter MA og utskrapning? Prøvde dere rett etter første mens eller ventet dere lenger?

Anonymous poster hash: 04de7...941

Fortsetter under...

Har hatt en MA med påfølgende utskrapning etter at det fortsatt var rester igjen etter to cytotec-kurer. Lurer på om jeg kan regne utskrapningsdagen som første dag i mensen, slik at det er starten på en vanlig syklus? Har forøvrig nesten ikke blødd etter utskrapningsdagen.

Legen sa mensen ville komme om ca fire uker, men lurer på om det er basert på at kvinner stort sett har 28 dagers syklus og st min mens vil komme tidligere siden jeg har kort syklus? Hva er deres erfaringer?

Hvir lang tid brukte dere på å bli gravide etter MA og utskrapning? Prøvde dere rett etter første mens eller ventet dere lenger?

Opplevde det samme for 10 år siden, så husker ikke helt, men tror jeg fikk mensen igjen etter ca 4 uker. Gynekologen sa at flere anbefaler å vente en pp før man prøver igjen, men han sa til meg at vi kunne prøve igjen når vi ville. Vi ventet ikke en pp og startet prøvingen igjen etter sex"forbudet" pga infeksjonsfaren(husker ikke hvor lenge det ble anbefalt å vente). Vi ble gravide igjen etter 6 pp. Resultatet er i dag verdens beste gutt på 9 år!

Anonymous poster hash: 58eff...5cd

Annonse

Takk for svar! Vil bare prøve igjen så fort som mulig, var i uke 11 da vi fant ut at det hadde gått galt, så føler at jeg ikke kan bli gravid fort nok igjen... Skulle vært halvveis i jula, og nå er jeg sikkert ikke gravid en gang til jul... :-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...