Anonym bruker Skrevet 6. november 2016 #1 Skrevet 6. november 2016 Trenger ny drikkeflaske til skolen. Er så lei av plastflasker som setter ekkel smak på vannet og diverse flasker som lekker i sekken. Vurderer å prøve glassflaske med silikontrekk, men er så redd for knusing. Eventuelt noen som har prøvd tupperwareflaskene (de som finnes i mange farger). Ser det er så mange som har de. Setter disse smak? Anonymous poster hash: cbe70...492
Von Hertelhofen Skrevet 6. november 2016 #2 Skrevet 6. november 2016 Se på agentm.no. Der er det mange å velge imellom, både glass og stål. Noen av de er superlekre!
Anonym bruker Skrevet 7. november 2016 #3 Skrevet 7. november 2016 Jeg liker contigo. Ikke merket noe lukt eller smak, og den lekker ikke. Anonymous poster hash: 4d84e...dd4
Anonym bruker Skrevet 7. november 2016 #4 Skrevet 7. november 2016 Anbefaler en tett flaske som du må skru av korken på. Contigo, Camelbak osv - de lekker alle sammen ved temperaturforskjeller. Denne er jeg knallfornøyd med http://nomaden.no/aladdin-aveo-water-bottle Har absolutt alltid med meg vannflaske - over alt. Ellers så er denne faktisk ganske brukbar: http://www.clasohlson.com/no/Asaklitt-termokrus/31-9004-2 Da har man kaldt vann hele dagen! Anonymous poster hash: 0ad68...6f0
Anonym bruker Skrevet 7. november 2016 #5 Skrevet 7. november 2016 Takk for svar! Contigo lekker ja. Har også kommet til at det må være vanlig skrukork. Men så er det det med smak som gjenstår 😀 Skal sjekke ut! HI Anonymous poster hash: cbe70...492
Anyne Skrevet 7. november 2016 #6 Skrevet 7. november 2016 Tupper smaker plast til tross for at de hevder de ikke gjør.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2016 #8 Skrevet 7. november 2016 Tupper smaker plast til tross for at de hevder de ikke gjør.Takk for ærlig svar. Det var det jeg fryktet 😀 HI Anonymous poster hash: cbe70...492
Anonym bruker Skrevet 7. november 2016 #9 Skrevet 7. november 2016 Vanlig Imsdalflaske Bruker faktisk det akkurat nå, men skulle gjerne hatt en som var beregnet for flergangsbruk. Enklere å vaske og sånn... HI Anonymous poster hash: cbe70...492
amandine Skrevet 7. november 2016 #10 Skrevet 7. november 2016 IKEA sine klar plast drikkeflaske med grønn kork. Tett, enkel å vaske, slank så den tar lite plass i sekken og koster 25 kroner eller noe sånt.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2016 #11 Skrevet 7. november 2016 Takk for ærlig svar. Det var det jeg fryktet 😀 HI Anonymous poster hash: cbe70...492 Jeg har mange tupperflasker. Stns ikke de smaker plast.. Anonymous poster hash: 8391c...ba7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå