Gå til innhold

Erfaringer med blasto ?

Anbefalte innlegg

Hei !

Jeg hadde første egguttak i slutten av juni, men pga overstimulering fikk vi ikke gjort noe tilbakesetting . Av 16 egg ut ble 12 av dem befruktet og overlevde til dag 4 , men på dag 5 (blastocyst stadiet) var det bare 3 som fortsatt levde - og ble fryst ned . Men jeg er overlykkelig for å ha 3 perfekte blasto på frys ❄️

Første innsett skulle vært gjort i august (naturlig syklus) men fordi innsett dagen ble i en helg så ble det avbrutt fordi Porsgrunn har stengt i helger .

Andre innsett skulle vært i september, i styrt syklus med progynova. Dette ble også avbrutt fordi slimhinnen min var for tynn.

Etter progynova ble syklusen min helt tilklundret og hadde en syklus lengde på nesten 50 dager . Mensen ble til slutt fremprovosert ved hjelp av primolut .

Så nå skal vi prøve for 3.gang å få inn en av våre blastocyster ❤️ Denne gsngen i naturlig syklus - igjen. Har fått innsett dato førstkommende onsdag, endelig !! 😊 føler vi har ventet en evighet .

Så det jeg lurer på er :

1. Hvor stor sjanse har en blastocyst for å overlever opptining , noen som vet ?

2. Åssen erfaringer har du med blasto ? Ble du gravid eller ikke ? Hvor mange forsøk tok det isåfall ?

❤️❤️❤️

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144298916-erfaringer-med-blasto/
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Fortsetter under...

Ser at denne tråden er "gammel". Nå vet du vel kanskje litt mer?

Har ikke svar på det første spørsmålet ditt, men jeg har god erfaring med blastocyst.

Har hatt 6 ferskforsøk (totalt 10 fine egg inn), og har så langt "bare" fått et barn av det.

I juni tinte de 1 av mine 3 blastocyster, og jeg er nå 26 uker på vei.

Det overlevde opptining med en gang, og jeg ble gravid på mitt aller første fryseforsøk.

Lykke til til deg :)

Anonymous poster hash: 567b5...cb5

• 2 uker senere...

Har god erfaring med opptining av blastocyst. Hadde også uttak i juni som endte i totalfrys. Fire blastocyst ble frosset ned. I august fikk vi satt inn ett, ble gravid, men endte i SA i uke 6. I oktober fikk vi satt inn ett nytt og jeg er ni uker i morgen. Fikk sett et bankende hjerte for fjorten dager siden :) Nå håper vi den holder seg i magen til sommeren

• 3 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...