Gå til innhold

bli med hvis dere liker Skam :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Herregud. Jeg håper det blir dem to igjen etter pausen.

Ser for meg at det vil bli en periode hvor Even blir den desperate. Isak svarer ikke, men så sender Even han en e-post med filmen "Gutten som ikke kunne holde pusten under vann"

Også tror jeg Eskild vil få en megler rolle..

Anonymous poster hash: 0da3d...843

Skrevet

Selv om jeg liker skam liker jeg ikke Even.

Han er sjarmerende, men fryktelig ustadig

Nå er jo det ganske vanlig å ikke være livet ut med den man er kjærest med på videregående, men Even er jo doomed

Anonymous poster hash: 0c485...575

Skrevet

Har hatt en følelse av at Even lurer Isak helt fra start. Håper jeg tar feil da 🙈

Anonymous poster hash: 2ee2a...3e6

Skrevet

Jeg er helt sikker på at Even er en bra fyr.

Det er helg meningsløst om han skal skjære ut til venstre som en drittsekk.

Han har issues psykisk og trakk seg unna når Isak sa at han ikke ville ha psykisk syke folk rundt seg.

Så har det skjedd en del ting som gjør at det bygges opp til å snu heltebildet av Even til drittsekk bilde. Før de nå skal bygge opp sympatien for han igjen ved å vise hvor vanskelig han har det på sin kant.

Dette er en kjærlighetshistorie med så stor symbolverdi for mange mennesker. Dette er ikke tiden for å dra inn en avslutning som undergraver den første billedliggjøringen av ung kjærlighet mellom to gutter på norsk tv.

Kjenner jeg går alt for mye opp i dette.. Men ser hvilken fantastisk effekt denne sesongen av SKAM har for så mange mennesker verden over..

Jeg er overbevist om at det er Sonja som har skrevet tekstmeldingen. Og i kyssescenen på siste episode er det helt tydelig at de to ikke er der sammen, og at det er HUN som kysser han..

Skrevet

Jeg er helt sikker på at Even er en bra fyr.

Det er helg meningsløst om han skal skjære ut til venstre som en drittsekk.

Han har issues psykisk og trakk seg unna når Isak sa at han ikke ville ha psykisk syke folk rundt seg.

Så har det skjedd en del ting som gjør at det bygges opp til å snu heltebildet av Even til drittsekk bilde. Før de nå skal bygge opp sympatien for han igjen ved å vise hvor vanskelig han har det på sin kant.

Dette er en kjærlighetshistorie med så stor symbolverdi for mange mennesker. Dette er ikke tiden for å dra inn en avslutning som undergraver den første billedliggjøringen av ung kjærlighet mellom to gutter på norsk tv.

Kjenner jeg går alt for mye opp i dette.. Men ser hvilken fantastisk effekt denne sesongen av SKAM har for så mange mennesker verden over..

Jeg er overbevist om at det er Sonja som har skrevet tekstmeldingen. Og i kyssescenen på siste episode er det helt tydelig at de to ikke er der sammen, og at det er HUN som kysser han..

Det er altså scener som ikke er det de ser ut som.. akkurat som i Romeo og Julie..

Og det er helt klart at 10% regelen ( Isak kommer til å skulke skolen og gå over 10% regelen) og filmen om gutten som ikke kunne holde pusten under vann kommer til å bli viktige fremover.

Hasjtagg: Getalife

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...