Anonym bruker Skrevet 6. november 2016 #1 Skrevet 6. november 2016 Har kjøpt den men siden bruksanvisningen står på spansk forstår jeg pent lite selve greia med å blanfe fargen, ta oppi, vente og skylle ut, greier jeg - den er jo basic og jeg har farget håret før liksom.. Men denne fargen er en sånn triple protection-sak og det ser ut som at den ene tuben skal jeg kline i håret før farging? Noen som vet? Og skal håret da være tørt eller fuktig? Hvor lenge skal jeg vente med fargen etter den før-kremen (skal den tørke inn i håret så håret er helt tørt?)? Trodde bruksanvisning på engelsk kom til å.være med...... Anonymous poster hash: 5b17e...09b
Anonym bruker Skrevet 6. november 2016 #2 Skrevet 6. november 2016 Det er da ingenting som du skal ha i håret først? http://www.lorealparisusa.com/beauty-magazine/hair-color/hair-color-tutorials/excellence-creme-application-instructions.aspx Anonymous poster hash: 85268...14a
Mie93 Skrevet 6. november 2016 #3 Skrevet 6. november 2016 http://www.lorealparisusa.com/beauty-magazine/hair-color/hair-color-tutorials/excellence-creme-application-instructions.aspx
Anonym bruker Skrevet 6. november 2016 #4 Skrevet 6. november 2016 Ja farget håret for noen timer siden. Det følger med en krem du kan velge å ha på tuppene for å beskytte de mot farve, men den bruker ikke jeg. Jeg farver bare etterveksten. Jeg har mye grått i mitt hår så hadde farven i i 38 min. Ellers holder det med 30 min. Anonymous poster hash: fe1db...d67
Fru vims Skrevet 6. november 2016 #5 Skrevet 6. november 2016 Den lille tuben kan du ha i tuppene før man farger håret😊
Anonym bruker Skrevet 6. november 2016 #6 Skrevet 6. november 2016 Takk 😄 såg en instruksjonsvideo også og...nå lurer jeg på om jeg har farget håret feil de siste 10 årene! Jeg har alltid telt minuttene fargen skal sitte fra jeg begynner påføringen (evt lagt på noen få minutter hvis jeg vet jeg brukte laaang tid og er redd tuppene bare har fått farge i 10 minutt..), men på videoen begynte hun ikke å telle 30 min før hun var ferdig... Hva gjør dere andre? Anonymous poster hash: 5b17e...09b
Anonym bruker Skrevet 6. november 2016 #7 Skrevet 6. november 2016 Takk 😄 såg en instruksjonsvideo også og...nå lurer jeg på om jeg har farget håret feil de siste 10 årene! Jeg har alltid telt minuttene fargen skal sitte fra jeg begynner påføringen (evt lagt på noen få minutter hvis jeg vet jeg brukte laaang tid og er redd tuppene bare har fått farge i 10 minutt..), men på videoen begynte hun ikke å telle 30 min før hun var ferdig... Hva gjør dere andre? Anonymous poster hash: 5b17e...09b Jeg er frisør og vi bruker fra vi er ferdig å påføre hele etterveksten. Vi bruker varme da. Anonymous poster hash: 9e5ac...0ec
Anonym bruker Skrevet 6. november 2016 #8 Skrevet 6. november 2016 Takk såg en instruksjonsvideo også og...nå lurer jeg på om jeg har farget håret feil de siste 10 årene! Jeg har alltid telt minuttene fargen skal sitte fra jeg begynner påføringen (evt lagt på noen få minutter hvis jeg vet jeg brukte laaang tid og er redd tuppene bare har fått farge i 10 minutt..), men på videoen begynte hun ikke å telle 30 min før hun var ferdig... Hva gjør dere andre? Anonymous poster hash: 5b17e...09b Jeg har alltid telt fra jeg er ferdig Anonymous poster hash: 85268...14a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå