Gå til innhold

Hvilken kalender skal barna deres ha?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvilken alder er de? Orker ikke pakkekalender...

Anonymous poster hash: 199d8...db4

Skrevet

Sjokoladekalender til en 10'er. 8 og 5 år.

Anonymous poster hash: 16ef7...c39

Skrevet

Sønnen min er 5, han skal få velge akkurat den kalenderen han vil ha mot at jeg slipper å lage pakkekalender. :P Han har ikke bestemt seg ennå, men det blir nok noe med godteri.

Anonymous poster hash: 93eaf...28b
Skrevet

Hun på snart 11 ville ha pink glam sminkekalender fra vita.

Hun på 6 ville gjerne ha pakkekalender og får det.

Hun på 16 vil ha flaxlalender

Skrevet

Kalender fra forskerfabrikken, 10 og 6 år

Anonymous poster hash: ea258...168
Skrevet

Hun på 6 år får Lego Friends kalender

Hun på straks 4 får My Little Pony kalender

Anonymous poster hash: 80418...9b5

Skrevet

Kalender fra forskerfabrikken, 10 og 6 år

Hvor får man tak i og hvor mye koster den?

Anonymous poster hash: 3fe06...0eb

Skrevet

Mine 4 får vanlig sjokoladekalender. Bruker ikke 800kr på kinder eller legokalender.

Skrevet

Playmobile :) bruker og lage pakkekalender,men bestemt meg for og ta det anhvert år :). får nok sjokolade eller Haribo kalender og

Skrevet

Mannen har bestilt frå forskerfabrikken.  Dyr, men vert på deling, og håpar den er bra.  Dei får sikkert kvar sin 10 kroners sjokoladekalendar i tillegg.

Skrevet

Mummikalender til sønnen min på 18 mnd, han har mummihuset og elsker å leke med det, derfor får han flere figurer i kalenderen :)

Skrevet

Hun på 6 år får Lego Friends kalender

Hun på straks 4 får My Little Pony kalender

Betalte 179,- for Lego og 186,- for Pony - prosent 20/25% på kampanje

Skrevet

Pakkekalender og sjokoladekalender. To år

Skrevet

1200 for en julekalender. Blir 4800 om mine skal få, tror vi hopper over det, hehe

Mine to deler på en :)

Skrevet

Her for eldste fra l'ocitane og yngste ønsket seg lego kalender det fikk han 😂

Skrevet

Jente 15 får julekalender fra Clinique (kjøpt på kicks.no) til 399kr. Så først på body shop sine, men de kostet 1,200-1,500kr 😱

De andre to vet jeg ikke ennå, men blir en ferdig kalender.

Anonymous poster hash: 4d589...adb

Skrevet

De får alle tre pakkekalender.

Så får de velge en ferdigkalender. Eldste ville ha lego. De to yngste ville ha play doh.

Jeg elsker advent og på kalenderfronten klarer jeg ikke vise måtehold.

I år får også en venninne pakkekalender. Hun og mannen ble skilt i sommer, så litt ekstra omtanke til henne i år.

Anonymous poster hash: 49336...a53

Skrevet

Det blir Snøfall til eldste og sjokoladekalender til begge. Kjøper de norske sjojoladekalenderne , de til 10 kr er så fæle. Hadde vennebyen i fjor, blir nok det i år også om jeg finner den.

Anonymous poster hash: 3d7e6...903

Skrevet

Alle 3 vil ha smarties kalender iår

Anonymous poster hash: 6e461...59f

Skrevet

Så rart. Satt AKKURAT å lurte på om vi skulle i gang med kalender alt. Har kun et barn på 1,5 år.

Pakkekalender skal jeg aldri i gang med uansett. De første årene blir det nok sjokoladekalender til en 10'er, så muligens mummi-, lego-, smartieskalender eller lignede.

Men kalender alt ved 1,5 år? Hva sier folket?

Anonymous poster hash: f6e1a...a98

Skrevet

Så rart. Satt AKKURAT å lurte på om vi skulle i gang med kalender alt. Har kun et barn på 1,5 år.

Pakkekalender skal jeg aldri i gang med uansett. De første årene blir det nok sjokoladekalender til en 10'er, så muligens mummi-, lego-, smartieskalender eller lignede.

Men kalender alt ved 1,5 år? Hva sier folket?

Anonymous poster hash: f6e1a...a98

Jeg lagde til ungene da de var i den alderen. Men egentlig kun for min egen del😄 Ungene ga blaffen😁

Anonymous poster hash: 96c2f...a05

Skrevet

vi har to barn på 5 og 7 år. 

i år som i fjor går vi for en kombinasjonskalender. noen pakker med mest praktiske ting, som strømper, julepysj, små spill som yatsi og mikado og tegnesaker og arbeidshansker. 

noen av gavene er ting vi skal bruke i planlagte aktiviteter vi ellers ville gjort alikevel, som julemannformer, pepperkakehus, safran og flettebrød-oppskrift. 

andre ting er familieaktiviteter som kino, en tur i svømmehallen og middag på bålpanne med venner. 

vi har også en "luke" der barna velger ut fire hele, fine leker de ikke lenger bruker som vi pakker inn og leverer inn til en lastebil som sender gaver til barnehjem i ukraina. 

dette gir en fin og variert kallender som barna setter pris på. vi har tidligere hatt pakkekalender med unyttige småting og ræl som hverken er nyttig eller blir brukt, og ofte har barna vært lei av pakker før julaften... i fjor var de veldig glade for ting som ikke var ting! :)

Anonymous poster hash: 56973...6d9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...