spirelill Skrevet 6. november 2016 #1 Skrevet 6. november 2016 Vi har lyst på hund igjen og vurderer rasen Pomeranien. Mannen min er allergisk, og dette skal være en allergivennlig hund. Vi hadde dvergpuddel før. Har du noen erfaringer med denne rasen? Ønsker både positive og negative erfaringer.
Anyne Skrevet 6. november 2016 #2 Skrevet 6. november 2016 Har ikke hørt at den er allergivennlig? De bjeffer en del hvis du ikke følger det opp. Ellers en grei hund syns jeg. Veldig energiske.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2016 #3 Skrevet 6. november 2016 Elsker min pomeranian. De er kjent for å bjeffe, men da trenger du ikke alarm i huset 😉 Anonymous poster hash: e4e2a...9f7
Anonym bruker Skrevet 6. november 2016 #4 Skrevet 6. november 2016 Jeg passet 2 stk pomeraian med jevne mellomrom da jeg var yngre, de bjeffet en del, særlig mammaen av dem, men var ellers herlige hunder!!! Fine å gå på tur med, kosete, glade og omgjengelige. Anonymous poster hash: 77cac...a7a
Anonym bruker Skrevet 6. november 2016 #5 Skrevet 6. november 2016 Ikke allergivennlig Anonymous poster hash: 6d702...6ea
DetErBareMeg Skrevet 6. november 2016 #6 Skrevet 6. november 2016 Vi har en som aldri har bjeffet, så det er hva de blir opplært til. Men min samboer som er allergisk reagerer også på denne rasen. Valpepelsen skal visst være verre på allergi-fronten, det bedrer seg etter hvert som hunden blir voksen.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2016 #7 Skrevet 6. november 2016 Jeg har hatt 3 stk. De er ikke allergi vennlige . Bjeffer endel om de ikke dresseres fra starten av. Myyyyye pels stell. Men er herlige hunder! 😍 jeg velger nokk noe med mindre oels neste gang men elsker virkelig rasen! Anonymous poster hash: 0e0ad...f36
Anonym bruker Skrevet 6. november 2016 #8 Skrevet 6. november 2016 Vi har lyst på hund igjen og vurderer rasen Pomeranien. Mannen min er allergisk, og dette skal være en allergivennlig hund. Vi hadde dvergpuddel før. Har du noen erfaringer med denne rasen? Ønsker både positive og negative erfaringer. Pomeranian er IKKE allergivennlig uansett hvor mange som sier det. De røyter slik som alle andre spisshunder. Det er mye stygg avl hos pommen. Mange har syringomyelia (sykdom der hjernen er for stor og ikke passer i skallen, gir enorme smerter i hode og rygg. Også kjent som cavaliersyken), BSD (pelssykdom), patellaluksasjon osv. Få helsesjekker, og det er ekstremt mye svindel ute og går fordi folk faktisk kjøper en uregistrert pomeranian (som faktisk blir regnet som blandingshund) for 15-20 000. Hvorfor ikke bare kjøpe dere en til puddel? Ellers finnest det mange andre allergivennlige hunder. Bichon-familien, terriere, nakenhunder med og uten pels (les: hår). Anonymous poster hash: 3a776...05b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå