Anonym bruker Skrevet 4. november 2016 #1 Skrevet 4. november 2016 To barn, 4 og 8 år. Mannen holder på å gå på veggen av kjedsomhet, og jeg er helt blank på forslag. Jeg føler at han synes det er jeg som er kjedelig og burde funnet på ting vi kan gjøre, men jeg er trøtt og sliten og som sagt helt blank. Han er sykmeldt pga depresjon og tiltaksløs... Fysisk aktivitet utgår pga skadet kne. Anonymous poster hash: 3aa51...c7f
Anonym bruker Skrevet 4. november 2016 #2 Skrevet 4. november 2016 Snør det hos dere også? Ut og kaste snøballer, lage snøengler, bygge snømann. Lag mat sammen - bak kake eller kjeks, lag middag sammen. Gå på biblioteket og lån bøker. Lag meiseboller til fuglene, eller lignende. Les litt om det, de beste for fuglene lager du selv. Sett mannen til å lage fuglebrett sammen med barna - de kan være med på å tegne og planlegge det. Gjør det til et læreprosjekt for alle - hvordan bygge fuglebrettet, hva må dere ta hensyn til mtp. sikkerhet for fuglene. Når dere får fugler til å komme så kan dere se i fugleboken sammen, lære om fugler, de som overvintrer og de som trekker sørover på vinteren. Planlegg sammen hele familien hva dere kan gi andre i familien til jul - da sammen med barna, ting dere kan lage sammen denne helgen eller en annen helg. Anonymous poster hash: 62d8f...14a
Anonym bruker Skrevet 4. november 2016 #3 Skrevet 4. november 2016 Basseng Skitur Snemann Lekeland Tur i skogen Juleverksted Anonymous poster hash: e6d99...b75
Anonym bruker Skrevet 4. november 2016 #4 Skrevet 4. november 2016 Gjør unna ukas handling g og husvask. Besøk familie. Dra på fisketur. Lag Hawaiiparty på stua. Rydd boden. Lag foyobok. Syng Karaoke. Stopp sokker. Planlegge vinterferien. Sett opp de siste listene. Anonymous poster hash: ed255...d52
Anonym bruker Skrevet 4. november 2016 #5 Skrevet 4. november 2016 Kino Basseng Biblioteket Museer (om dere har noe i området) Lekeland Anonymous poster hash: a443e...3d8
Havhesten Skrevet 4. november 2016 #6 Skrevet 4. november 2016 Tur i skogen med en annen familie Museum Galleri Teater Kino Konsert Gå på besøk Få besøk Bibliotek Gå på café
Anonym bruker Skrevet 5. november 2016 #7 Skrevet 5. november 2016 Det er halv pris på kino over hele landet i dag. Anonymous poster hash: 98055...ad8
Anonym bruker Skrevet 5. november 2016 #8 Skrevet 5. november 2016 Bak, lek, spill spill, rydd, vask, gå en tur, vær ute å se på at barna aker, se på film, les en bok, bygg Lego, lag julegaver, plant planter, gjør håndarbeid. Anonymous poster hash: ece45...ceb
februarprins2013 Skrevet 5. november 2016 #9 Skrevet 5. november 2016 Familie selskap idag bare slappe av i morgen
Anonym bruker Skrevet 5. november 2016 #10 Skrevet 5. november 2016 I Oslo er det barnas verdensdager på Grønland kultursenter. Veldig bra opplegg og helt gratis Anonymous poster hash: d3c13...d2c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå