Gå til innhold

Noen som ikke har værtkvalm i svangerskapet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mitt 3.svangerskap nå og jeg har store plager med kvalme og oppkast denne gangen. Var ikke plaget i det hele tatt med nr1. Med nr.2 var jeg litt uggen om jeg ikke spiste hver 2-3 time. Så det er fullt mulig å ha et svangerskap uten kvalme! Vær glad for det, kvalmen er virkelig ikke noe å hige etter 😉

Mitt 3.svangerskap nå og jeg har store plager med kvalme og oppkast denne gangen. Var ikke plaget i det hele tatt med nr1. Med nr.2 var jeg litt uggen om jeg ikke spiste hver 2-3 time. Så det er fullt mulig å ha et svangerskap uten kvalme! Vær glad for det, kvalmen er virkelig ikke noe å hige etter

Takk for svar. Håper kvalmen holder seg langt unna. Men det er liksom ett sikkert tegn på graviditet. Dette er mitt første svangerskap.

Takk for svar. Håper kvalmen holder seg langt unna. Men det er liksom ett sikkert tegn på graviditet. Dette er mitt første svangerskap.

Ja, det skjønner jeg. Men bare vent, etterhvert som tiden går vil du få mange tegn på graviditet 😃

Annonse

Er ikke kvalm jeg heller,men er bare 6+2 da!

Sist kom kvalmen ila uke 6,så jeg venter enda :0

Første gangen kommoden aldri og da var det dessverre en MA :( men enkelte er heldige og er ikke kvalm i graviditeten i det hele tatt :)

Lykke til med ul :)

Anonymous poster hash: 0ba7b...06b

Er ikke kvalm jeg heller,men er bare 6+2 da!

Sist kom kvalmen ila uke 6,så jeg venter enda :0

Første gangen kom den aldri og da var det dessverre en MA :( men enkelte er heldige og er ikke kvalm i graviditeten i det hele tatt :)

Lykke til med ul :)Anonymous poster hash: 0ba7b...06b

Anonymous poster hash: 0ba7b...06b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...