Gå til innhold

Fler som venter nr.4?

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke hva jeg skal si, noen ganger ordner naturen opp..? Jeg må ærlig si at jeg hadde nok hatt d lettere om jeg slapp valget selv.. Jeg er jo en oppegående person, har masse kjærlighet å gi, d er alkurat derfor jeg synes det er så vanskelig å å der å faktisk ta valget om å velge bort et barn.. Men vi må jo klare det hele livet å.. Økonomisk, tid å tilstedeværelse.

Klarer man å jobbe fullt med 4 barn? Det spørsmålet stiller jeg litt på spissen. Helt sikker på at det går, men vi har såå stress i hverdagen med 3..😜 Blir svett bare av tanken. Minste vi har er 2 over jul å propell uten like😛

Jeg betrodde meg forresten til en veldig real kollega i dag(hun er ikke oppi "ledelsen" som meg..) Hun sa selvfølgelig at jobben måtte jeg ihvertfall ikke tenke på, hun ba meg heller tenke på hva jeg vil selv og hva som passer min familie og mitt liv. Det var veldig deilig å få luftet dette, og etter hun sa det, så tenkte jeg faktisk at om jeg tar vekk jobbproblem, så sitter jeg kun igjen med å tenke på meg selv å den første tanken var da, at da kunne jeg ta abort uten at jeg gjorde det for jobben, men ut i fra hva som er best for meg....

En liten tankevekker.. Jeg må bruke dagene godt nå kjenner jeg😕

En ting jeg vet er å ikke komme i dene situasjonen igjen uten at jeg vet hva jeg vil.

Anonymous poster hash: b422d...959

Har du fått sjekket mer hos legen forresten og hvordan har du det i dag? 😊 (Ble mye snakk om meg selv..)

Anonymous poster hash: b422d...959

Fortsetter under...

jeg kom inn til legen i dag da jeg kastet opp alt jeg spiste og var noe redd for at det  var utenfor livmor da det tydet på at HCG steg.

Ul viste nå tydelig graviditet i livmor, men en tom fostersekk. DVs blighted ovum eller hva det heter. ble lagt inn og fikk utskrapning i dag. Kom akkurat hjem og er bare lettet over å være ferdig.

Lykke til med valget ditt : ) Tenk på deg selv og familien og hva du tror er best for de <3

Jeg har som sagt 3 sønner fra før hvor 2 er med en annen pappa. jeg tenkte også mye på hvordan de ville ta det å få enda et småsøsken og følte at da måtte vi på en måte sette livet litt på vent med tanke på hva vi kan gjøre og ikke gjøre....De forguder lillebroren sin på snart 3, men jeg kom hvertfall frem til at jo flere jo bedre ikke hørtes rett ut i denne sammenheng.

• 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...