Gå til innhold

Går dette bra? Tydehjelp på HcG-stigning.

Anbefalte innlegg

Tm5RNUM4.jpeg

One Step tester fra Ebay.

Øverst 11 dpo, og så 12, 13 og 14 dpo nedover rekka. Tok en CB krysstest og en digital 10 dpo, begge knallpositive. Så hvorfor er stigninga så dårlig? Ender dette i MA/SA? :(

Kan også nevne at symptomene enda ikke har meldt sin ankomst. Kanskje for tidlig, men det gjør meg ikke akkurat mindre bekymret. Sukk.. :(

Anonymous poster hash: 336aa...ef7

Fortsetter under...

Fargestyrken har ingenting å si. Kan ikke tolke hcg stigning fra det!! Hvis du tok cb ukestest på 10 dpo, kan du ta ny når du forventer å være 2-3 uker på vei. Evt dra til fastlegen og ta to blodprøver med to dagers mellomrom. Hcg stiger dobbelt på 2-3 dager.

Såklart har fargen noe å si. Testen skal jo være sterkere annenhver dag, det er jo "allmennkjent" blant de som tester ofte!

Kan nevne at jeg nettopp tok en vanlig CB, og der kom teststreken i krysset opp på under fem sekunder, sterkere enn kontrollstreken. Så da er vel disse "sensitive" One Step-testen bare dritt..

HI.

Hvis det alltid hadde vært tilfellet ville mange påfølgende tester måtte konkluderes med å være et tegn på mangelfull hcg-stigning og også fall i hcg. Teststripene varierer, mao ingen er produsert likt. I tillegg vil du aldri klare å få samme konsentrasjon av urinen din hver dag du tester. Mine tester var helt like. Blodprøvene viste mer en dobling av hcg på to døgn. Lykke til!

Først av alt- gratulerer!

Har hatt samme testene som deg og det er ikke alltid at de viser sterkere før etter en uke eller to etter IKM. Ta det med ro du :) jeg syntes også at de var rare siden de ikke ble sterkere i løpet av et par dager etter IKM. Tok en cb ukesindikator og den lyste fint 1-2 uker, men resultatet på strimlene tok mellom 1&2 uker etter IKM før de ble sterkere. Sitter her med en 3 uker gammel baby nå så de testene stemte godt de ;)

Takk for svar alle! :)

Har konkludert med at stigningen ser veldig fin ut, har tatt flere etter jeg skrev innlegget. Og ser stor forskjell på strekene fra dag til dag. Skal til legen imorgen, håper spiren klorer seg fast i 8 mnd til! <3 lykke til, til alle dere også!

HI.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...