Gå til innhold

Er villa paprika gravid igjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mulig jeg er trøtt eller treg, men det ble for innviklet for meg🙈😂

Anonymous poster hash: 3b8d5...e14

Du er ikke alene om det 😜

Jeg skjønner det ikke jeg heller 🙈🙄

Anonymous poster hash: 9183e...8a7

Skrevet

Du er ikke alene om det 😜

Jeg skjønner det ikke jeg heller 🙈🙄

Altså etter det jeg har lest i bloggen:

-Hun har to barn med eksmannen

-Når de gikk fra hverandre ble hun sammen med H, men det ble slutt rett etter hun ble gravid med han.

-H flyttet sammen med ny dame, hun har ett barn med sin eks K

-Hun føder tredjemann og når barnet er 3-4 uker gammel lar hun K flytte rett inn første gang de møtes...

-Etter to ukers samboerskap kjøper de bil til nærmere millionen

-Hun omtaler nå K som pappa til babyen

Innviklet og hårreisende helle greia!

Anonymous poster hash: dc5bc...58a

Skrevet

Det er sykt sykt sykt. Hadde jeg vært Håkon hadde jeg tatt barna ut av hjemmet

Anonymous poster hash: 133b2...ed0

Skrevet

Det er sykt sykt sykt. Hadde jeg vært Håkon hadde jeg tatt barna ut av hjemmet

Anonymous poster hash: 133b2...ed0

Det er ikke helt bra dette nei.

Anonymous poster hash: 318d6...366

Skrevet

Barnefar nr. en to var bestekompis med barnefar nr. to da Camilla ble sammen med ham. Nå har hun blitt sammen med eksen til barnefar nr. to sin nye dame.

Den nye samboeren til Camilla har et barn med barnefar nr. to sin mye dame, og det var dette som ble latterliggjort på snap av Camilla da hun også hengte ut eksen på det groveste.

Hvordan er dette i det hele tatt mulig? Og så bli samboer etter et par uker når deg er så mange uskyldige mindreårige involvert? Dette er så bekymringsverdig at jeg har ikke ord!!

Anonymous poster hash: e4ba5...60a

Skrevet

Barnefar nr. en to var bestekompis med barnefar nr. to da Camilla ble sammen med ham. Nå har hun blitt sammen med eksen til barnefar nr. to sin nye dame.

Den nye samboeren til Camilla har et barn med barnefar nr. to sin mye dame, og det var dette som ble latterliggjort på snap av Camilla da hun også hengte ut eksen på det groveste.

Hvordan er dette i det hele tatt mulig? Og så bli samboer etter et par uker når deg er så mange uskyldige mindreårige involvert? Dette er så bekymringsverdig at jeg har ikke ord!!

I innlegget "Komplett" fra 25/10 skriver hun at etter meldinger frem og tilbake kom han på besøk. Det var da første møte og han dro aldri etter det.

Dvs etter det hun skriver at hun lar denne mannen flytte inn første dagen de møtes. Og ikke glem at det er tre barn innvolvert her. Pluss at han har et barn.

Alt dette står på bloggen.

Skrevet

Hun dokumenterer alt i bloggen sin, og folk tar skjermdumper av det hatfulle hun senere sletter. Om det blir rettsak ligger hun ikke godt an, 

Og det er mange som kjenner til den nye typen, og at akkurat han har flytta inn i familieheimen og blir kalt "pappa" etter to uker er virkelig ikke bra. Dette ender ikke godt!

Anonymous poster hash: 82c7e...ef2
Skrevet

Jeg tror heller ikke dette ender godt... bare trist hele greia...

Skrevet

Jeg skjønner det fortsatt ikke.

Så innviklet altså 😩😩

Skrevet

Hun ble gravid noen måneder etter at det ble slutt og eksen flyttet ut. De var ikke sammen da, så etter noen måneder fikk ham ny dame som har barn. Nå har Camilla blitt sammen med eksen og barnefaren til den nye dama, altså switcha partnere.

Dette er det barnet Camilla latterliggjorde på snap med venninna si, og de har henne hos seg på samvær med far. "Seg" fordi da de møttes så flytta han rett inn, og nå etter seks ukers sammen så har de kjøpt familibil og kaller seg familien Øvestad-Nilsen! 😨😨

Skrevet

Anonymous poster hash: 24b61...2d5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...