Anonym bruker Skrevet 4. november 2016 #1 Skrevet 4. november 2016 Eller var det bare en overskrift for å tiltrekke seg flere lesere? Ble litt nysgjerrig her jeg ikke får sove 😜 Anonymous poster hash: 36b65...778
Anonym bruker Skrevet 4. november 2016 #2 Skrevet 4. november 2016 Tviler jeg sterkt på. Men at hun tar svært ukloke valg, det syns jeg. Anonymous poster hash: 23e7c...1c7
Anonym bruker Skrevet 4. november 2016 #3 Skrevet 4. november 2016 'Og vi har planer om å være sammen resten av livet - vi satser alt! ' Er det ikke det hun har gjort hver gang?! Anonymous poster hash: 94760...115
Anonym bruker Skrevet 4. november 2016 #4 Skrevet 4. november 2016 'Og vi har planer om å være sammen resten av livet - vi satser alt! ' Er det ikke det hun har gjort hver gang?! Anonymous poster hash: 94760...115 Det er vel det alle gjør med seriøse kjærester.. Har du hørt noen si at de bare tror de skal være sammen en stund.? Tenkte ikke du det samme med din første kjæreste? Anonymous poster hash: f561d...a88
Anonym bruker Skrevet 4. november 2016 #5 Skrevet 4. november 2016 Jeg lurer også på hvem babyen er. Er det mannen? Eller bilen? Anonymous poster hash: 0efd5...100
Anonym bruker Skrevet 4. november 2016 #6 Skrevet 4. november 2016 En hund kanskje? Hun bare glemte å skrive om det? Anonymous poster hash: 6f7ee...79b
Hønemor30 Skrevet 4. november 2016 #7 Skrevet 4. november 2016 Den nye bilen? Hun har jo kalt tidligere biler for babyene sine 😉
Anonym bruker Skrevet 4. november 2016 #8 Skrevet 4. november 2016 Det er bare lokkemiddel Hun livnærer seg av skandale Anonymous poster hash: 318d6...366
Anonym bruker Skrevet 4. november 2016 #9 Skrevet 4. november 2016 De har kjøpt seg en ny bil til over en halv million. En Audi Q7. Er vel sikkert det hun mente da? Snakk om å stupe ut i et nytt forhold.... har aldri vært borti et mer impulsivt menneske. Det er jo bare trist for både henne og barna. Slikt som begynner brått- har en tendens til å slutte ganske brått også.. dumt å involvere seg på den måten så fort på alle måter. Men ingenting overrasker med den dama lengre. Hun har tydeligvis mistet fotfestet for lenge siden 😳 Er jo noen som har sagt at familien har prøvd å si til henne, men at hun da utestenger de som prøver å hjelpe. Trist 😕 Man får bare krysse fingrene og håpe at det går bra, for barnas del.... Anonymous poster hash: 9144c...5b6
Anonym bruker Skrevet 4. november 2016 #10 Skrevet 4. november 2016 La henne leve livet sitt som hun selv vil. Jeg har også blitt sammen med en i løpet av en mnd, giftet oss etter tre mnd og etter 8 år og vi har det fint:) Anonymous poster hash: 9183e...8a7
Anonym bruker Skrevet 4. november 2016 #11 Skrevet 4. november 2016 De har kjøpt seg en ny bil til over en halv million. En Audi Q7. Er vel sikkert det hun mente da? Snakk om å stupe ut i et nytt forhold.... har aldri vært borti et mer impulsivt menneske. Det er jo bare trist for både henne og barna. Slikt som begynner brått- har en tendens til å slutte ganske brått også.. dumt å involvere seg på den måten så fort på alle måter. Men ingenting overrasker med den dama lengre. Hun har tydeligvis mistet fotfestet for lenge siden 😳 Er jo noen som har sagt at familien har prøvd å si til henne, men at hun da utestenger de som prøver å hjelpe. Trist 😕 Man får bare krysse fingrene og håpe at det går bra, for barnas del.... Anonymous poster hash: 9144c...5b6 Til info: den bilen koster nærmere èn mill... Anonymous poster hash: dc5bc...58a
Anonym bruker Skrevet 4. november 2016 #12 Skrevet 4. november 2016 La henne leve livet sitt som hun selv vil. Jeg har også blitt sammen med en i løpet av en mnd, giftet oss etter tre mnd og etter 8 år og vi har det fint:) Anonymous poster hash: 9183e...8a7 Men han var kanskje ikke eksen til din eks sin nye dame? Du hadde kanskje heller ikke født eksen din sitt barn fire uker før du møtte han for første gang og lot han flytte inn til deg og barna? Det er ikke rart at folk reagerer på dette! Anonymous poster hash: dc5bc...58a
Anonym bruker Skrevet 4. november 2016 #13 Skrevet 4. november 2016 Til info: den bilen koster nærmere èn mill... Anonymous poster hash: dc5bc...58a 739 000 visst... Anonymous poster hash: 9144c...5b6
Anonym bruker Skrevet 4. november 2016 #14 Skrevet 4. november 2016 739 000 visst... Anonymous poster hash: 9144c...5b6 Hvis det er nyeste modell koster den ca 900,000kr Anonymous poster hash: dc5bc...58a
Anonym bruker Skrevet 4. november 2016 #15 Skrevet 4. november 2016 Hvis det er nyeste modell koster den ca 900,000kr Anonymous poster hash: dc5bc...58a Først blogg så Luksusfellen? Anonymous poster hash: af9e2...bf4
Anonym bruker Skrevet 4. november 2016 #16 Skrevet 4. november 2016 Eller var det bare en overskrift for å tiltrekke seg flere lesere? Ble litt nysgjerrig her jeg ikke får sove 😜 Anonymous poster hash: 36b65...778 Nei! De har kjøpt ny bil som de kaller ny baby😂 Liker egentlig dama men nå er jeg så lei av hennes behov for å snappe/blogge å dele alt! Sånn ALT skal deles.. "Se hvor lykkelige vi er" 😂😂😂😂😷😷😷 Anonymous poster hash: 3228c...d65
Anonym bruker Skrevet 4. november 2016 #17 Skrevet 4. november 2016 De har kjøpt seg en ny bil til over en halv million. En Audi Q7. Er vel sikkert det hun mente da? Snakk om å stupe ut i et nytt forhold.... har aldri vært borti et mer impulsivt menneske. Det er jo bare trist for både henne og barna. Slikt som begynner brått- har en tendens til å slutte ganske brått også.. dumt å involvere seg på den måten så fort på alle måter. Men ingenting overrasker med den dama lengre. Hun har tydeligvis mistet fotfestet for lenge siden 😳 Er jo noen som har sagt at familien har prøvd å si til henne, men at hun da utestenger de som prøver å hjelpe. Trist 😕 Man får bare krysse fingrene og håpe at det går bra, for barnas del.... Anonymous poster hash: 9144c...5b6 Vi flyttet sammen etter 3 uker, det er 9 år siden og to barn har blitt til. ❤️ Anonymous poster hash: c7d89...360
Anonym bruker Skrevet 4. november 2016 #18 Skrevet 4. november 2016 Nei, hun er bare goddamncrazy. På godt norsk. Anonymous poster hash: 1e995...23a
Anonym bruker Skrevet 4. november 2016 #19 Skrevet 4. november 2016 Vi flyttet sammen etter 3 uker, det er 9 år siden og to barn har blitt til. ❤️ Anonymous poster hash: c7d89...360 Jeg kopierer mitt tidligere svar til en annen her: Men han var kanskje ikke eksen til din eks sin nye dame? Du hadde kanskje heller ikke født eksen din sitt barn fire uker før du møtte han for første gang og lot han flytte inn til deg og barna? Det er ikke rart at folk reagerer på dette! Anonymous poster hash: dc5bc...58a
Anonym bruker Skrevet 6. november 2016 #20 Skrevet 6. november 2016 Hvem er han nye hun er sammen med? De har vel bare vært sammen et par uker uansett? Anonymous poster hash: e4ba5...60a
Anonym bruker Skrevet 6. november 2016 #21 Skrevet 6. november 2016 De har kjøpt seg en ny bil til over en halv million. En Audi Q7. Er vel sikkert det hun mente da? Snakk om å stupe ut i et nytt forhold.... har aldri vært borti et mer impulsivt menneske. Det er jo bare trist for både henne og barna. Slikt som begynner brått- har en tendens til å slutte ganske brått også.. dumt å involvere seg på den måten så fort på alle måter. Men ingenting overrasker med den dama lengre. Hun har tydeligvis mistet fotfestet for lenge siden 😳 Er jo noen som har sagt at familien har prøvd å si til henne, men at hun da utestenger de som prøver å hjelpe. Trist 😕 Man får bare krysse fingrene og håpe at det går bra, for barnas del.... Anonymous poster hash: 9144c...5b6 Den bilen koster MYE mer enn 500 000kr Anonymous poster hash: 7ca5c...763
Anonym bruker Skrevet 6. november 2016 #22 Skrevet 6. november 2016 Hvem er han nye hun er sammen med? De har vel bare vært sammen et par uker uansett? Anonymous poster hash: e4ba5...60a Les de andre innleggene her. Han er hennes eks sin nye kjærestes eks. Anonymous poster hash: dc5bc...58a
Anonym bruker Skrevet 6. november 2016 #23 Skrevet 6. november 2016 Kjenner jeg får helt vondt i magen! Vokste opp med en mor som tidvis byttet kjærester ofte og det var ganske belastende for oss ungene tidvis dessverre Anonymous poster hash: 156f4...f11
Anonym bruker Skrevet 6. november 2016 #24 Skrevet 6. november 2016 At de flytter sammen innen én måned og kjøper bil sammen med flere barn inni bildet er helt vanvittig! At de er eksene gjør hee opplegget sinnsykt! Anonymous poster hash: e4ba5...60a
Anonym bruker Skrevet 6. november 2016 #25 Skrevet 6. november 2016 Les de andre innleggene her. Han er hennes eks sin nye kjærestes eks. Anonymous poster hash: dc5bc...58a Mulig jeg er trøtt eller treg, men det ble for innviklet for meg🙈😂 Anonymous poster hash: 3b8d5...e14
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå