Gå til innhold

Det er så vanskelig med jentenavn!

Anbefalte innlegg

Vi sliter skikkelig.. På listen nå er:

Tindra

Ylva

Saga

Lydia

Livia (Jeg liker også Liv, men mannen synes det er litt kjedelig..)

Vi synes også Anna er nydelig, men tror det blir for populært for vår del. Noen som vil dele meninger om navnene? Eventuelt rangere?

Anonymous poster hash: 7961a...983

Fortsetter under...

Jeg er veldig fan av Ylva hvertfall, Tindra heter en hund jeg kjenner så det blir litt rart for meg, men også Saga var fint. De siste er ikke helt etter min bok. Anna er veldig vanlig norsk navn, og jeg er nok enig med deg der, det blir litt for vanlig.

Embla, Frøydis, Runa og Thora står på lista mi i tillegg til Ylva og Saga :)

Åh jeg synes Tindra er et nydelig navn! Unikt, klinger vakkert, og man ser for seg en virkelig vakker pike.

Jeg håper du velger Tindra. Skulle ønske jeg kunne overbevise deg :-D haha

Anonymous poster hash: 6b57a...983

Annonse

Tindra

Ylva

Saga

Lydia

Vi synes også Anna er nydelig, men tror det blir for populært for vår del. Noen som vil dele meninger om navnene? Eventuelt rangere?

Anna er helt klart penest her, synes ikke det spiller noe rolle om det er poppis eller ei ,så lenge man liker det ,Lydia er nydelig :) og Ylva er koselig, hadde styrt unna de andre.

Annonse

Tindra

Ylva

Saga

Lydia

Så fine navn! Ylva og Livia er mine favoritter, begge er nydelige! :) Saga er også fint, Tindra og Lydia er helt ok.

Anna er koselig, men ikke det fineste jeg vet om. Og blir veldig "anda" eller på mange dialekter "ei anna ei".

Men ingenting blir feil her, altså:) Flott liste:)

Anonymous poster hash: 7c9b9...393

Åh, en av de beste listene jeg har sett. Alle navnene er på min favorittnavnliste. Det er nesten umulig å velge, men hvis jeg skal stemme på et så må det bli Tindra. Men uansett hva dere velger så blir det bra! 

Anonymous poster hash: a366d...32a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...