Gå til innhold

180 høy, hva er idealvekt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det fortsatt høyden minus 10? Altså 70? Eller?

Anonymous poster hash: a09cc...cb5

Skrevet

Den regelen er jo alt for generell! Du har normal bmi med en vekt mellom 59 og 81, hva som passer best for din kropp kan ikke vi vite.

Anonymous poster hash: 58020...9af

Skrevet

Takk for svar! :)

Pr nå er jeg 86 kilo, gått ned 32. jeg sliter med å se selv hva som kan passe. Jeg vet jeg er for stor enda, samtidig er jeg redd for å "miste meg selv" om jeg for eksempel går ned til 75... redd jeg skal se syk ut da. Men det kan jo være fordi jeg alltid har vært stor som et fjell.

Jeg er ganske brei over skuldrene og hoftene så å veie 60 kilo utgår ganske greit

Skrevet

75 er idealvekta for meg og jeg er 180 høy :)

Skrevet

Takk for svar! Da får jeg pense meg inn på mellom 75 og 80 tror jeg. Det høres fornuftig ut

Skrevet

Her inne er man jo ikke tynn før man veier 55 kilo...

Anonymous poster hash: 6df40...668

Skrevet

Jeg er 180 og idealvekt er 62.. jeg er veldig smalbygget og legger kun på meg feil steder. Veier jeg 70, som jeg har gjort nå etter graviditet, ser jeg feit ut.. 😕

Skrevet

Jeg er 1,80. Ser aller best ut når jeg veier 75 kg.

Anonymous poster hash: 3ca41...455

Skrevet

Jeg er 180 og idealvekt er 62.. jeg er veldig smalbygget og legger kun på meg feil steder. Veier jeg 70, som jeg har gjort nå etter graviditet, ser jeg feit ut.. 😕

Ja ikke sant? Det er jo så vanskelig å vite, egentlig. Jeg har samme kropp som mamma omtrent, hun er 176 og veier 76 kilo, og jeg syns hun ser mager ut. Vi mister vekt i fjeset først, så vi blir liksom så avmagret på et vis :/ Jeg får bare se, men tror ikke 62 på noen som helst måte er ideelt for meg hvertfall...

Skrevet

hvorfor være så opphengt i vekta ?

Anonymous poster hash: d5dbd...e82
Skrevet

Jeg er 180. Jeg ser fin og faktisk litt slank ut når jeg veier 72-74. Veier i dag 79 etter to barn og ser jeg har litt ekstra, men slett ikke tykk. Har mål om å komme meg ned til 75 igjen :)

Anonymous poster hash: aa926...863

Skrevet

Idealvekta di er der du føler deg ok selv.

Anonymous poster hash: 236f8...fe0

Skrevet

hvorfor være så opphengt i vekta ?

Anonymous poster hash: d5dbd...e82

Fordi jeg etter 20 år som overvektig ikke klarer å se hva som er normalt eller ei. jeg har ikke veid så lite som nå siden jeg var 16, og kjenner ikke kroppen min igjen. Jeg er redd jeg skal "miste" meg selv om jeg går ned for mye

Skrevet

Jo mindre, jo bedre.

Anonymous poster hash: eb699...8f9
Skrevet

Jo mindre, jo bedre.

Anonymous poster hash: eb699...8f9

Kan ikke se for meg at 50 kilo er spesielt pent ;)

Skrevet

Jeg veier mellom 63-64 og er 180 cm og det er passe for meg. Trener en del så er definert. Veide 59 da jeg ammet førstemann og det var ikke pent. Da ble folk rundt meg bekymret for meg. Merket selv at mannen kun tok på bein da han berørte meg.

Skrevet

Kroppsfasong og fettprosent avgjør hva som ser penest ut på deg.

Selv er jeg "bare" 175 cm, men jeg har helt rett fasong uten markert midje, så om jeg kommer over 70 kg kommer eplet frem. Da er jeg bredere rundt magen enn rundt hoftene, og da er det vanskelig å finne klær som sitter pent og jeg får den berømmelige muffin-top over bukselinningen.

Har du en mer feminin fasong enn meg, med runde hofter og midje regner jeg med du ser flott ut på 75-80 kg.

Anonymous poster hash: cb257...499
Skrevet

Kroppsfasong og fettprosent avgjør hva som ser penest ut på deg.

Selv er jeg "bare" 175 cm, men jeg har helt rett fasong uten markert midje, så om jeg kommer over 70 kg kommer eplet frem. Da er jeg bredere rundt magen enn rundt hoftene, og da er det vanskelig å finne klær som sitter pent og jeg får den berømmelige muffin-top over bukselinningen.

Har du en mer feminin fasong enn meg, med runde hofter og midje regner jeg med du ser flott ut på 75-80 kg.

Anonymous poster hash: cb257...499

Ja det er sant... jeg har så smått begynt å få midje nå, men jeg aner faktisk ikke hvilken fasong jeg har! Så det kan jo hende jeg klarer meg på et sted mellom 75 og 80 ja...

Skrevet

180kg. Da er det symmetri i tallene.

Anonymous poster hash: 73d66...c5c

Skrevet

180kg. Da er det symmetri i tallene.

Anonymous poster hash: 73d66...c5c

Crap! Gått feil vei jeg da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...