Anonym bruker Skrevet 2. november 2016 #1 Skrevet 2. november 2016 Skal kjøpe ny vogn til 1-åringen min og lurer litt på denne. Ser den kommer best ut i test og virker bra, men lurer på om den føles stiv å trille- uten gynging/ fjæring? Alle innspill mottas med stor takk Anonymous poster hash: 250ba...b55
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 2. november 2016 #2 Skrevet 2. november 2016 Brio smile er den beste vognen jeg har hatt. Jeg syns ikke den var stiv.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2016 #3 Skrevet 2. november 2016 Takk for svar! Hvor lenge kunne du bruke den da? Stod at den var litt kort i ryggen og jenta mi er jo 15 mnd allerede.. HI Anonymous poster hash: 250ba...b55
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 2. november 2016 #4 Skrevet 2. november 2016 Takk for svar! Hvor lenge kunne du bruke den da? Stod at den var litt kort i ryggen og jenta mi er jo 15 mnd allerede.. HI Anonymous poster hash: 250ba...b55 Til han var 3 år 😀
❤lille stjerne❤ Skrevet 2. november 2016 #5 Skrevet 2. november 2016 Jeg er veldig fornøyd og kan fortsatt bruke den til jenta mi på snart 2,5 år og hun er ganske lang. Den er lett og god å trille. Det eneste stedet den ikke er helt på topp er på stier i skogen. Der brukte jeg heller bæresele.
Miamimom Skrevet 2. november 2016 #6 Skrevet 2. november 2016 Brio smile er den beste vognen jeg har hatt. Jeg syns ikke den var stiv. Enig. Synes det var en god vogn, og ikke stiv i det hele tatt.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2016 #7 Skrevet 2. november 2016 Takk dere! Fant den til 45 % rabatt, så nå blir det ny vogn på snuppis😄👏🏼👏🏼 http://lekmer.no/barn-og-baby/barnevogner-og-barnevognstilbehor/duo-kombivogner/britax-smile-2-2016-duovogn-rose-pink-pakke Anonymous poster hash: 250ba...b55
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå