Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg ser streken! Ca lik test som meg det der, 10 dpo 😊 Skal teste igjen på fredag med mindre tr bestemmer seg for at hun spiller meg et puss 😳

Så spennende bambi93, gratulere :-) Jeg blir nok å teste igjen noen ganger fremover ;-) Håper vi begge går en tr-fri helg i møte :-)

Fortsetter under...

bilde av test?

Anonymous poster hash: 4621a...443

Har ikke bilde. Skal ta en ny test på Fredag når jeg kommer hjem! Begynte å blø den 26, så tenkte at det var tanta. Men blødningen var som en liten mens, og varte bare den dagen?? Pleier å ha masse mens smerter, men har ikke hatt antydning til det en gang. Bare masse murring, vondt i venstre eggstokk og ekstremt ømme pupper🙈🙈 Typiske tegn på graviditet for min del! Men rart med denne blødningen?? Sikkert bare kroppen min som tuller etter fødsel👍

Anonymous poster hash: e5217...935

Annonse

Annonse

Huff... ikke planlagt? Lykke til og gratulere! :-)

Når du har ei på 17 måneder og ein på 3 måneder, så var det ikkje heilt planlagt nei🙈❤️ Men selvfølgelig hjertelig velkommen😍 Tror nok mannen må fordøye det i noen dager🙈🙊

Anonymous poster hash: e5217...935

Noe ubestemt på testen i går som var tørket. Fikk svak,svak strek i dag på morgen, så ut som skygge. Tok en til av annet merke, skygge på denne og. Kom hjem i dag og kunne se streken på den andre testen tydeligere. Tok en tredje av et tredje merke, strek innenfor fristen. Rosa og fin når den er tørket ❤ Begynner smått å synke inn, men jubler ikke helt enda. Blir først med positiv digital :)

Noe ubestemt på testen i går som var tørket. Fikk svak,svak strek i dag på morgen, så ut som skygge. Tok en til av annet merke, skygge på denne og. Kom hjem i dag og kunne se streken på den andre testen tydeligere. Tok en tredje av et tredje merke, strek innenfor fristen. Rosa og fin når den er tørket ❤ Begynner smått å synke inn, men jubler ikke helt enda. Blir først med positiv digital :)

Høres lovende ut! Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...