GĂ„ til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser streken! Ca lik test som meg det der, 10 dpo 😊 Skal teste igjen pĂ„ fredag med mindre tr bestemmer seg for at hun spiller meg et puss 😳

SÄ spennende bambi93, gratulere :-) Jeg blir nok Ä teste igjen noen ganger fremover ;-) HÄper vi begge gÄr en tr-fri helg i mÞte :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sender en forsiktig Gratulasjon til deg ogsĂ„ 😊 Skulle gjerne testa flere ganger denne uka men er litt vanskelig nĂ„r man ikke er hjemme 😅 Krysser fingrene for tr-fri tid fremover for begge to 😁

Skrevet

SĂ„ spennende med testing fremover :)

Skrevet

amxrw0.jpg

Veldig svaaak da...

Ser en strek! Gratulerer!

Skrevet

Ser en strek! Gratulerer!

SĂ„ bra! 👏 Tusen takk :-)

Skrevet

bilde av test?

Anonymous poster hash: 4621a...443

Har ikke bilde. Skal ta en ny test pĂ„ Fredag nĂ„r jeg kommer hjem! Begynte Ă„ blĂž den 26, sĂ„ tenkte at det var tanta. Men blĂždningen var som en liten mens, og varte bare den dagen?? Pleier Ă„ ha masse mens smerter, men har ikke hatt antydning til det en gang. Bare masse murring, vondt i venstre eggstokk og ekstremt Ăžmme pupper🙈🙈 Typiske tegn pĂ„ graviditet for min del! Men rart med denne blĂždningen?? Sikkert bare kroppen min som tuller etter fĂždsel👍

Anonymous poster hash: e5217...935

Skrevet

Negativ test i dag og, IKM -1. Ser ikke bra ut dette...

Skrevet

Negativ test i dag og, IKM -1. Ser ikke bra ut dette...

Kjedelig... her var det negativt i dag, og menssmerter, sÄ det er nok bare noe som sneiet borti.

Skrevet

Kjedelig... her var det negativt i dag, og menssmerter, sÄ det er nok bare noe som sneiet borti.

Ånei! Jeg er ikke sĂ„ dreven pĂ„ dette, visste ikke at sĂ„nt skjedde.

Et par dager til sÄ vet vi sikkert. Det er da noe.

Skrevet

Her er tanta 3 dager for sein og alle tester negative (billig ebaytester). Vurderer om jeg skal kjĂžpe en skikkelig en i morgen for Ă„ finne ut av dette.

Skrevet

Positiv cb digital idag, en dag fĂžr forventet mens + sterkere positiv strimmel fra RFSU fĂžr cb 😁 Er lykkerus her i heimen for Ă„ si det slik!

Skrevet

Positiv cb digital idag, en dag fĂžr forventet mens + sterkere positiv strimmel fra RFSU fĂžr cb 😁 Er lykkerus her i heimen for Ă„ si det slik!

Gratulerer! :-)

Skrevet

Positiv strimmel test i dagđŸ˜±đŸ™ˆ Kan jo ikke vĂŠre mulig!? Mannen min kommer til Ă„ pakke kofferten og springe til skogs🙈

Skrevet

Positiv strimmel test i dagđŸ˜±đŸ™ˆ Kan jo ikke vĂŠre mulig!? Mannen min kommer til Ă„ pakke kofferten og springe til skogs🙈

Huff... ikke planlagt? Lykke til og gratulere! :-)

Skrevet

Huff... ikke planlagt? Lykke til og gratulere! :-)

NĂ„r du har ei pĂ„ 17 mĂ„neder og ein pĂ„ 3 mĂ„neder, sĂ„ var det ikkje heilt planlagt neiđŸ™ˆâ€ïž Men selvfĂžlgelig hjertelig velkommen😍 Tror nok mannen mĂ„ fordĂžye det i noen dager🙈🙊

Skrevet

Takk for gratulasjonen😊 Og gratulerer til alle med positiv test❀

Skrevet

Noe ubestemt pĂ„ testen i gĂ„r som var tĂžrket. Fikk svak,svak strek i dag pĂ„ morgen, sĂ„ ut som skygge. Tok en til av annet merke, skygge pĂ„ denne og. Kom hjem i dag og kunne se streken pĂ„ den andre testen tydeligere. Tok en tredje av et tredje merke, strek innenfor fristen. Rosa og fin nĂ„r den er tĂžrket ❀ Begynner smĂ„tt Ă„ synke inn, men jubler ikke helt enda. Blir fĂžrst med positiv digital :)

Skrevet

Noe ubestemt pĂ„ testen i gĂ„r som var tĂžrket. Fikk svak,svak strek i dag pĂ„ morgen, sĂ„ ut som skygge. Tok en til av annet merke, skygge pĂ„ denne og. Kom hjem i dag og kunne se streken pĂ„ den andre testen tydeligere. Tok en tredje av et tredje merke, strek innenfor fristen. Rosa og fin nĂ„r den er tĂžrket ❀ Begynner smĂ„tt Ă„ synke inn, men jubler ikke helt enda. Blir fĂžrst med positiv digital :)

HĂžres lovende ut! Lykke til!

Skrevet

HĂžres lovende ut! Lykke til!

Æsj, fucka seg nĂ„r jeg prĂžvde Ă„ sitere. PrĂžver igjen:

Fikk positiv i dag, kjennes helt uvirkelig!

Skrevet

Æsj, fucka seg nĂ„r jeg prĂžvde Ă„ sitere. PrĂžver igjen:

Fikk positiv i dag, kjennes helt uvirkelig!

Gratulerer :)

Skrevet

Her er det nÄ 6-7 dager siden IKM og ingen mens enda. Negative tester, sÄ akkurat nÄ forstÄr jeg ingenting.

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...