Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mulig festeblødning selv om det er litt tidlig enda? 

Jeg har ikke hatt blødning/spotting enda men smertene tilsier mens, noe som er underlig da jeg kun får smerter ti-tjue minutter før mensen faktisk dukker opp.. Er ganske forvirra kan man si... 

Får jo håpe at det ikke er syklusene våre som er heeelt på bærtur da C'est la vie! 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hiver meg på her, litt ufrivillig🙈 Har følt meg rar i kroppen, og får svake skyggestreker på gr-tester🙈🙈 Får teste igjen om noen dager.

Anonymous poster hash: e5217...935

Skrevet

Hiver meg på her, litt ufrivillig Har følt meg rar i kroppen, og får svake skyggestreker på gr-tester Får teste igjen om noen dager.

Hvor mange dpo er du? :) 

Skrevet

Har ikke peiling!🙈 Fødte for 3 måneder siden, og har ikke fått tilbake tr ennå🙄🙈

Skrevet

Har ikke peiling! Fødte for 3 måneder siden, og har ikke fått tilbake tr ennå

bilde av test?

Anonymous poster hash: 4621a...443

Skrevet

Noen som har fått positive tester enda? :D

Skrevet

Det var grunnet dårlig sædkvallitet. Det var dårlige svømmere, dårlig utseende og dårlig konsistens på sædveske.

Alt er i orden med meg og nåværende samboer :) eggreserven min har også blitt bedre, noe gyn synes var litt skjeldent. Men det er positivt :) så det blir barn når kroppen er klar :)

Det er absolutt godt å høre:) lykke til på deres ferd ❤️

Skrevet

Hos meg er ungene 18, 15 og 4, så litt variasjon kan en si :-)

Ja, det var litt av en spredning. Er litt som meg og mine søsken! Er alle med samme far? :)

Skrevet

Noen positive tester her? 🙈 Jeg fikk en hel del supersvake streker fra 8 dpo også fikk jegplutselig mensen 2-3 dager tidligere enn forventet og jeg har i utgangspunktet bare 21-dagers syklus 😑 Håper ikke dette blir en trend framover...

Skrevet

Testet negativt 7 dpo, skal ta ny test idag siden symptomene bare blir mer og mer og værre og værre :o

Skrevet

Hei jenter! Er det bare jeg som ser to streker eller ser du to streker også?

http://tinypic.com/r/214r1gl/9

Ser en svak strek, jeg har fått mange slik under prøvingen. Men bare hvert skygge, så ville prøvd igjen med ny test i morgen :) har selv slik nå :)

Skrevet (endret)

Ja, det var litt av en spredning. Er litt som meg og mine søsken! Er alle med samme far? :)

Nei, yngste har ikke samme far som de to eldste:-) Endret av Fjellblom
Skrevet

Negativ test i dag, 3-4 dager før IKM. Kjenner en del tegn på at mensen skal komme, så belager meg på ny teste-runde i romjulen. Surt.

Skrevet

Negativ test i dag, 3-4 dager før IKM. Kjenner en del tegn på at mensen skal komme, så belager meg på ny teste-runde i romjulen. Surt.

Negativ test her også... Er nok bare å belage seg på TR på torsdag eller fredag.

Skrevet

Kjempe kvalm i dag 8 DPO. Håper det ligger noe i det :)

Skrevet (endret)

Spenningen stiger i heimen, en ultrasvak positiv test i dag 12 dpo. Det blir spennende å se hva som skjer de neste dagene :-)

Endret av Fjellblom
Skrevet

Spenningen stiger i heimen, en ultrasvak positiv test i dag 12 dpo. Det blir spennende å se hva som skjer de nedre dagene :-)

Bilde ?

Anonymous poster hash: 2970c...8ce

Skrevet

Bilde ?

Hvordan gjør jeg det igjen da?😋
Skrevet

Hvordan gjør jeg det igjen da?

tinypic.com

Skrevet (endret)

amxrw0.jpg

Veldig svaaak da...

Endret av Fjellblom
Skrevet

Jeg ser streken! Ca lik test som meg det der, 10 dpo 😊 Skal teste igjen på fredag med mindre tr bestemmer seg for at hun spiller meg et puss 😳

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...