Magia Skrevet 31. oktober 2016 #2 Skrevet 31. oktober 2016 Ubrukelig bilbane med spesialbiler til som er dyre, tar mye plass og er morsomme å leke med én dag (er erfaringa herfra i hvert fall! )
sologsommer Skrevet 31. oktober 2016 Forfatter #3 Skrevet 31. oktober 2016 Takk! Ser ikke ud som om det er noget for ønskelisten
Mandala Skrevet 31. oktober 2016 #4 Skrevet 31. oktober 2016 Lekebiler i litt annerledes utførelse. De er lekt mye med her i huset.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2016 #5 Skrevet 31. oktober 2016 Det er et merke som lager fortrinnsvis lekebiler og tilbehør til disse. Bilene er gjerne i god kvalitet framfor mye annet ræl. De lager blant annet ulike kolleksjoner. For bilfrelste barn er dette morsomt sammelignet med alt billig plast-aktige ting som blir laget Du kan f.eks få modeller av origianlbiler. Den første lekebiler de produserte var vel en camaro Anonymous poster hash: 63953...320
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2016 #6 Skrevet 31. oktober 2016 Min sønn arvet nettopp min far sine gamle hot wheels, og de er vel fra 70-tallet, så kvalitet er det hvertfall! Det eneste som irriterer meg med det er at det ikke lengre er mulig å kjøpe løse deler slik at man får bygd opp en lang/stor bane, man får kun kjøpt egne byggesett/dingser/små baner det ikke er mulig å koble sammen. Både jentene og guttene her i huset liker det godt, og når guttungen på fem har med kompiser hjem er hot wheelsen det første som blir dratt frem. Broren min lekte med det til han var 13, faktisk. Anonymous poster hash: 0aa0a...980
Plutselig_gravid Skrevet 1. november 2016 #7 Skrevet 1. november 2016 Veldig populære hos oss. Dagens svar på matchboxbiler.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2016 #8 Skrevet 1. november 2016 Det er jo navnet på en produsent av lekebiler og tilbehør. De lager biler i forskjellige prisklasser og kvaliteter, samme med bilbaner, flere forskjellige. Her har småbilene vært veldig populære, lekt mye med og holder seg bra. Noen av bilbanene derfra er veldig plastikk og går fort i stykker, mens andre har vart lenge. Anonymous poster hash: b156b...160
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå