Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2016 #1 Skrevet 31. oktober 2016 Han er 6 måneder og har vært mye tett i nesen siden han var rundt 2-3 måneder gammel. Han er ganske frisk en liten stund før nesa blir tett igjen. Merkelig nok har vi oppdaget at nå snart han er ute av huset, om det så er på trilletur eller på besøk hos andre, så blir han helt fin og ikke tett i nese. Med en gang vi kommer hjem tetter det seg fort til. Noe å gjøre noe med? Kan han reagere på noe hjemme? Tenkte å ta ham med til legen nå ettersom dette har vart av og på såpass lenge. Anonymous poster hash: 460ad...4aa
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2016 #2 Skrevet 31. oktober 2016 Støv? Husdyr? Mugg? Anonymous poster hash: d4b5d...c59
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2016 #3 Skrevet 31. oktober 2016 Høres nesten ut som om han kan reagere allergisk på noe hjemme Anonymous poster hash: e5eb4...55c
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2016 #4 Skrevet 31. oktober 2016 Da tenker jeg automatisk mugg. Ta det alvorlig, astma en kommer fort snikende om dere bor et sted med mugg. Dette hadde jeg faktisk vurdert å flytte for personlig, siden jeg pådro meg astma som barn fordi vi bodde et sted med litt muggsopp på badet. Anonymous poster hash: 4a33f...753
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2016 #5 Skrevet 31. oktober 2016 Bor dere i nytt hus/leilighet med balansert ventilasjon? Mange som blir tette/snørrete, nesten som forkjølet, av det. Jeg merker det bare jeg er på besøk hos noen et par timer. Anonymous poster hash: 74568...272
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2016 #6 Skrevet 31. oktober 2016 Vi flyttet inn hit rett før babyen ble født. Vi bor i en blokk som er ca 20 år gammel og som er bygget i mur. Gulv, tak og vegger er utelukkende mur utenom enkelte lettvegger. Jeg kan ikke kjenne noen mugglukt i leiligheten og har heller ikke sett antydning til mugg noen steder. Alle møbler er helt nye slik at det ikke er mugg på det heller. Riktignok blir det veldig tung luft her med mindre vi er flinke til å lufte skikkelig, men som regel husker vi på og å lufte skikkelig. Vi har ingen husdyr. Vi vasker og tørker støv til hver helg, men har vært litt sløv med f.eks støv under sengen. Kan det være nok? Kan babyer reagere sterkt på støv? Ellers er det ikke mer enn "normalt" skittent og støvete her, litt blir det jo med barn som griser og roter i løpet av dagen. Er dette noe en lege kan undersøke? HI Anonymous poster hash: 460ad...4aa
Anonym bruker Skrevet 1. november 2016 #7 Skrevet 1. november 2016 Husstøv, midd eller mugg. Frys alt sengetøy, ta ut madrasser og bank og støvsug de skikkelig. Det samme med alle sofaputer. Ta en skikkelig storrengjøring, da ser dere fort om hun blir litt bedre. Det er tydelig noe hun reagerer på hjemme. Anonymous poster hash: 5c0d1...412
februarprins2013 Skrevet 1. november 2016 #8 Skrevet 1. november 2016 sjekk om han får astma, min fikk det når han var 8mnd
Twintipp og himmelblå Skrevet 1. november 2016 #9 Skrevet 1. november 2016 Jeg tenker middallergi! Sønnen min har det, og om det er støv under senga hadde han tetnet helt! Regner ikke med dere har husdyr?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå