Gå til innhold

Hatt en del kjemiske graviditeter dette året ... noen som faktisk får opp når det blir baby?

Anbefalte innlegg

Hadde kjemisk denne måneden også😳 Blir så glad når man får positiv test, og så deretter få negativ en eller to dager etterpå. Blir så lei meg av det😥 Noen som kan se og som kanskje får opp noen "råd" hva som må til for at jeg skal bli gravid?

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Ååå så dumt! ! Jeg har hatt sånn høstfølelse på deg! Men ille dumt at spirene ikke setter seg fast! Synes du skal gå til gyn og få deg resept på progesteron som du skal ta fra e.l har Vært og frem til uke 12. Er så sikker på at spiral sitter snart hos deg ♡

Tusen takk for svar ,tante Esel😘 Har vært hos spesialist og fått Pergotime . Fortalte om at jeg har hatt kjemiske flere ganger men han mente at Pergotime skulle funke. Dette er andre kuren jeg går på nå og skal ta 4 kurer hvis ikke jeg blir gravid på en av kurene da selvfølgelig☺️ Ble gravid på kur nr 2 for 5 år siden . Så har ett lite håp🙏🏻 Men får du opp noe måned eller noe mer rundt graviditet? Når det skjer?

Det kan ikke være så lenge til, for jeg synes jeg ser deg med en god kul på magen til sommeren.

Desember-januar kanskje? Får ikke helt opp tidspunktet, men synes absolutt jeg ser en flott mage på sommerstid.

Anonymous poster hash: f012b...511

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...