Gå til innhold

Trenger råd. Suicide Squad (Harley Quinn) kostyme/jente/dilemma

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en datter som vil kle seg ut som Harley quinn. Hun er snart 11 år.Er flere jenter på skolen som skal det. Jeg har ikke sett filmen, men søkt litt rundt på nettet..for meg ser det ut som karakter fra en litt snuskete film, om folk forstår hva jeg mener..og vil ikke at min datter skal gå frekkt kledd,Hun har kostyme hun har fått.. men jeg sier hun ikke får lov om hun skal ha noe kort skjørt, hotpants ect. hun må gå med bukse. Synes egentlig den t shorta er i drøyeste laget. Er det bare jeg som er prippen, forferdelig mamma eller er det et vanlig kostyme å ha på seg i år. JEG har null peiling. vil jo ikke ødelegge hele kvelden for henne heller..og jeg setter begrensninger-at hun må ha på bukse. er det et godt alternativ? Hva får deres barn lov til? Er jeg gammeldags?

Anonymous poster hash: 3da03...b9a

Fortsetter under...

Skrevet

hun har ikke fått kostymet av meg

Skrevet

La henne bruke svart strømpebukse (i stedet for fiskenetting), dongerishorts og litt lengre t-skjorte. Problemet løst.,

Anonymous poster hash: 4d19b...102

Skrevet

problemet for meg er vel mest det som står på t shorta. synes ikke det ser bra ut...men mulig jeg er gammeldags : )

Skrevet

Dattera mi på 12 skal være Harley Quinn. Har klipt opp en bukse, kjøpt knestrømper, hvit t-skjorte med usaflagg på og hun låner broren sin skinnjakke.

Filmen er overhodet ikke snuskete, det er en helt ubrukelig dårlig film hvor "overnaturlige" mennesker skal drepe overnaturlige vesner skapt av en demon... sånn ca

Anonymous poster hash: 39ff5...a08

Skrevet

Og håret da. Det er jo det viktigste.... rødt og blått!

Anonymous poster hash: 39ff5...a08

Annonse

Skrevet

Om en 11 åring får kle seg ut som dette?!?!?

Hun går jo rett og slett i bare undertøyet, jo?!?!

Over mitt lik!

Finnes det ikke noe anstendig hun kan være?

Men minst TYKK strømpebukse og lang skjorte.

Minst.

Anonymous poster hash: d0c46...22f

post-42-39833_thumb.jpg

Skrevet

hahaaa er sånn jeg ser på det å...   trodde jeg var alene om å være gammeldags..men ikke kort t shorte og kort skjørt el iallefall

Skrevet

Min tiåring skal kle seg ut som Harley Quinn, men alderstilpasset. Hun har strømpebukse under shortsen og toppen er lang (hun bruker bare klær hun har fra før). Jeg er litt usikker på balltreet, men det er jo litt vesentlig, så jeg lar henne ta det med (jeg skal følge dem rundt). Hun har ikke sett filmen, kun klipp på YouTube, men jeg elsker alle slike filmer, inkludert den, og synes jo egentlig det er litt kult at hun valgte den figuren. Spørs bare om det er så mange som skjønner hvem hun skal være :ler:

Skrevet

Min er snart 11 og skal sminke seg rød/blå , skrive på kinnet . Elles går hun med jakke og dongerishorts over tights.

Hun skal ha med en rundstokk som "balltre"

Bare musefletter ,uten farge.

Som hun sa: det er jo mørkt uansett 👍

Skrevet

Er ikke så mange superhelter for jenter så skjønner at de tyr til Harley Quinn.

Bare dekk henne litt mer til og bruk rødt og blått så blir det bra. Skriv litt tattooeringer i ansikt og hender?

Anonymous poster hash: db06b...6d0

Skrevet

Om en 11 åring får kle seg ut som dette?!?!?

Hun går jo rett og slett i bare undertøyet, jo?!?!

Over mitt lik!

Finnes det ikke noe anstendig hun kan være?

Men minst TYKK strømpebukse og lang skjorte.

Minst.

Anonymous poster hash: d0c46...22f

Det er mange versjoner av figuren, og mange laaangt fra så vulgær som denne

Annonse

Skrevet

min er også dette idag.. =)))) Men hun har lang trøye da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...