Gå til innhold

Når fortelle kommende storebror om gullet i magen?

Anbefalte innlegg

Selv har jeg kjempe lyst til og si det nå, men med mine små 5 uker, er jo en liten frykt for vis det skulle skje noe, så vil han bli så knust😕 evt vente tiden vil bli veldig lang😁 første lillesøsken som ruger i magen❤

Endret av minevåre2

Fortsetter under...

Selv har jeg kjempe lyst til og si det nå, men med mine små 5 uker, er jo en liten frykt for vis det skulle skje noe, så vil han bli så knust😕 evt vente tiden vil bli veldig lang😁 første lillesøsken som ruger i magen❤

Du burde nok vente :) ventetiden for den kommende storebroren blir å bli veldig lang viss du forteller det nå :P ( + så kan det jo galt det vet du jo ikke ennå )

Jeg skal vente til jeg er 18 uker :)

Anonymous poster hash: 69d4b...2d3

Tenkte å vente lengst mulig med å fortelle 4 åringen, for at ikke ventetiden blir sååå lang. Men nå har svigerinna gått hen og fortalt fetteren på 4. "Fly forbanna!" Så nå må vi jo fortelle den kommende storebroren før vi skal møte dem.

Skal fortelle det til min eldste datter på 5 år etter vi har vært på ul i uke 12+5. Kunne nok fortalt det nå, men ventetiden blir så lang for de små. Er nå 11 uker så vi gleder oss til å dele det med henne ❤️

Endret av ♥ Min engel ♥

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...