Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva syns dere om navnet Lilliann Jeanette? Lilliann var mellomnavnet til bestemor som døde tidligere i år som jeg var ufattelig glad i og jeanette er mellomnavnet mitt som hun absolutt ønsket jeg skulle ha :)

Har noen eventuelt noen forslag til doble guttenavn i litt samme kategori?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fryktelig 80-talls. Lilliann er forsåvidt fint, men ikke Jeanette. Kombinasjon ødelegger det lille som er fine med fornavnet. 😳

Anonymous poster hash: ec41f...788

Skrevet

Med tanke på betydning blir navnet nydelig.

Sikker på at hun bærer det navnet med stolthet om hun blir hetende dette :)

Skrevet

Lillian(n) er et nydelig og feminint, men stødig, navn! Synes det er mer enn nok med det siden Lilliann har 3 stavelser :-)

Skrevet

Dobbeltnavn er veldig vanlig i både min og far sin familie,så derfor dobbelt. Jeanette blir kun på "papiret" slik som hos meg :)

Skrevet

Koselig med oppkalling:) Personlig ville jeg kanskje valgt Lilly eller Lilja for å kalle opp, men samtidig gitt barnet "eget navn", når det skal være første navnet. Men det kan jo også skyldes at jeg synes de er så fine. Ellers synes jeg Lillian ser mye finere og mer riktig ut, men skal man først bruke helt samme navn bør kanskje skrivemåten være lik.

Anonymous poster hash: 6ac89...01c

Skrevet (endret)

Lillian er nydelig <3 liker ikke jeanette

Guttenavn :

Syver Johannes

Sverre Marius

Vebjørn Nicolai

Einar Alexander

Atle Mathias

Lars Petter

Arild Johannes

Ole Johan

Lars Jørgen

Ole Jørgen

Endret av Blair Waldorf
Skrevet

Bestemor hadde Lilliann som mellomnavn. Med to NN'er :) derfor skriver jeg det sånn :)

Skrevet

Lilliann er kjempefint. Jeg har aldri likt Jeanette.

Hva med Lilly Anett?

Anonymous poster hash: 150e3...006

Skrevet

Lilly føler jeg blir mer et kallenavn.Anett er et navn jeg ikke fordrar selv 😂 Det mangler noen bokstaver

Skrevet

Lilliann er fint og et friskt pust i dag. Jeanette er et glimt tilbake til 80- og 90-tallet. Ikke så fresht i dag. Har selv et tidstypisk navn fra den perioden. Det er i samme kategori som Hege, Linda, Bente, Monica etc

Anonymous poster hash: 1152f...ff6

Skrevet

Lilliann er fint nok. Jeanette er ikke spesielt fint. Kombinasjonen ble heller dårlig, selv om dere bare vil ha Jeanette på papiret.

Anonymous poster hash: 846fd...c22

Skrevet

Veldig 80-talls, en smule harry og ikke pent.

Lilly eller Lilja heller.

Anonymous poster hash: 639ca...f93

Skrevet

Lilly og lilja osv er navn jeg rett og slett syns er forferdelige og bare en trend igjen nå. Samme som matheo osv..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...