Gå til innhold

Hva er det som skriker så nattestid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Høres omtrent ut som noen blir drept... Samme hver kveld etter det er blitt mørkt. Må jo være en fugl av noe slag, men blir like skremt hver gang :P

Anonymous poster hash: f9460...0b7

Skrevet

Kan være katter.

Anonymous poster hash: 96793...b3b

Skrevet

Rev?

Anonymous poster hash: 1a87e...292

Skrevet

Katter skriker noe helt forferdelig.

Hadde en periode problemer med overkåte katter i nabolaget. Det hørtes ut som grusomme babyskrik. Var helt forferdelig å høre på.

Anonymous poster hash: 55eaa...ecf

Skrevet

Katt er det ikke. Tviler på det er rev heller da man kan høre lyden flytter seg gjennom luften svært raskt. Ganske sikker på det er fugl. Skulle bare likt og visst hva slags. :)

Skrevet

Rev, antakelig. Men jeg har fått meg fortalt at rådyr faktisk skriker veldig stygt. Reven er jo nattaktiv, så det er vel helst den.

Anonymous poster hash: 40527...1fc

Skrevet

Høyt skrik eller piping? Sistnevnte er flaggermus

Skrevet

Det er høye, klare skrik. Kommer fra trærne. Er verken flaggermus eller rådyr.

Skrevet

Ugle?

Anonymous poster hash: 1a87e...292

Skrevet

Har tenkt tanken, men finner ikke tilsvarende lyd på youtube. :P

Skrevet

Skrevet

Rever, rådyr og noen fugler lager forferdelige lyder om natta. 

Anonymous poster hash: 33534...8c6
Skrevet

Rever, rådyr og noen fugler lager forferdelige lyder om natta.  Anonymous poster hash: 33534...8c6

Rever kan være veldig skremmende. Mannen min er engelsk, og fortalte meg at på det universitetet han gikk på så var de mye plaget av rever på nattestid (ved the dorms/hyblene). Det samme skjedde hvert nytt studieår, mange førsteårsstudenter, som ikke var vant med rever der de kom fra, trodde at hylene fra rev kom fra mennesker som var redde eller hadde det vondt.

Anonymous poster hash: 47da2...ed9

Skrevet

Grevlinger er nattdyr og har noen grusomme skrik når de herjer rundt. Jeg som ikke er mørkredd eller pysete holdte seriøst på å drite i buksa første gang jeg hørte grevlinger i skogholtet ved huset. Rev og fugler har aldri skremt meg med lyder slik som grevling.

Anonymous poster hash: 64a53...c84

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...