Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2016 #1 Skrevet 29. oktober 2016 Jeg får en venninne på besøk og ikveld skal vi ta oss en tur på byen. Hvor er det dere foretrekker å gå ut? Er nyinnflyttet så ikke så kjent med utestedene. :-) Anonymous poster hash: df9b6...6d9
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2016 #2 Skrevet 29. oktober 2016 Jeg går på konsert på Union / Centralen, og ut på Rekord Bar. Men jeg den typen som trives steder med litt rocka stemning 😊 Anonymous poster hash: e031e...9f4
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2016 #3 Skrevet 29. oktober 2016 Jeg går på konsert på Union / Centralen, og ut på Rekord Bar. Men jeg den typen som trives steder med litt rocka stemning 😊 Anonymous poster hash: e031e...9f4 Takk for svar, men ingen av oss er spesielt rocka, he he :-) Anonymous poster hash: df9b6...6d9
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2016 #4 Skrevet 29. oktober 2016 Takk for svar, men ingen av oss er spesielt rocka, he he :-) Anonymous poster hash: df9b6...6d9 Da kan dere gå på alle utestedene på Bragernessida ( minus Buddy) 😀 Anonymous poster hash: e031e...9f4
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2016 #5 Skrevet 29. oktober 2016 Ja det var på bragernes vi hadde tenkt oss Danse og drikke gode Cocktails ;-) får se om vi finner en plass da Anonymous poster hash: df9b6...6d9
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2016 #6 Skrevet 29. oktober 2016 Kommer litt an p hva dere er ute etter. Danse? Sportsklubb? Pub? På brask og bram (gamle Z) er drt noe for enhver. La vida er det litt større sittegrupper, ikke så mye danseplass. Det er de to stedene vi går de få gangene vi er ute. De fleste utestedene er innenfor ganske kort rekkevidde, så heødigvis ikke langt å gå fr sted til sted 😉 Kos dere masse ute i dag 😄 Anonymous poster hash: 203b5...739
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2016 #7 Skrevet 29. oktober 2016 Kommer litt an p hva dere er ute etter. Danse? Sportsklubb? Pub? På brask og bram (gamle Z) er drt noe for enhver. La vida er det litt større sittegrupper, ikke så mye danseplass. Det er de to stedene vi går de få gangene vi er ute. De fleste utestedene er innenfor ganske kort rekkevidde, så heødigvis ikke langt å gå fr sted til sted Kos dere masse ute i dag Anonymous poster hash: 203b5...739 Tusen takk for svar :-) Anonymous poster hash: df9b6...6d9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå