C'est la vie Skrevet 24. november 2016 #51 Skrevet 24. november 2016 Synes ikke el er pos, bare sterk.
*VenterpĂ„nr2* Skrevet 24. november 2016 #52 Skrevet 24. november 2016 NĂ„ blir jeg forvirra her, trodde TR kom i dag, da det ble med litt lyserosa slim da jeg sjekket livmortappen.. men thats it ogsĂ„, ikm er i dag, pleier vĂŠre helt til og stole pĂ„, samtidig som att jeg alltid spotter 2 dager fĂžr tr.. Tester fortsatt negativđ€
Anonym bruker Skrevet 25. november 2016 #53 Skrevet 25. november 2016 NÄ blir jeg forvirra her, trodde TR kom i dag, da det ble med litt lyserosa slim da jeg sjekket livmortappen.. men thats it ogsÄ, ikm er i dag, pleier vÊre helt til og stole pÄ, samtidig som att jeg alltid spotter 2 dager fÞr tr.. Tester fortsatt negativ  ja vi sitt jo her da med negative tester og rare greier.  Anonymous poster hash: 9a5bb...592
Krussemynte Skrevet 25. november 2016 #54 Skrevet 25. november 2016 Begynte Ă„ spotte i gĂ„r og mensmurringer, sĂ„ tr kommer vel igjen. Er nr 3 vi satser pĂ„, nĂ„ tenker jeg at vi tar en pause til vĂ„ren, var et slikt forsĂžk skjer det, sĂ„ skjer det nĂ„, hvis ikke sĂ„ vente vi til vĂ„renđ Har et barn fĂždt i oktober og et i februar, synes det var litt bedre Ă„ gĂ„ vĂ„ren i mĂžte i barseltiden. Er mĂžrketid og vĂŠrhardt her, derfor foretrekker jeg det slikđ
*VenterpÄnr2* Skrevet 25. november 2016 #55 Skrevet 25. november 2016 Hard livmortapp som er lukket og hard, IKM i gÄr, kun litt lyserosautflod nÄr jeg kjenner pÄ tappen, ikke noe pÄ papir eller i trusen.. gode eller dÄrlige tegn? Skulle begynt spottet for 4-5 dager siden.. negativ test i gÄr..
Anonym bruker Skrevet 26. november 2016 #56 Skrevet 26. november 2016 ingen mens.negativ g-tester. men har tatt el-test i 3 dager Ä no er den sterkere enn kontrollstreken. sÄ spÞrsmÄlet om det er el pÄ gang. men rart at tappen er lukket......... dag 33 Anonymous poster hash: 9a5bb...592
*VenterpĂ„nr2* Skrevet 26. november 2016 #57 Skrevet 26. november 2016 Her kommer det litt lyserosa utflod, og noen menssmerter fra h******, sĂ„ nĂ„ tester jeg ikke mere, eller stresser med dette pp her, er 16 dpo og 3 dager over IKM, sĂ„ er litt lei av Ă„ gĂ„ Ă„ "vente", vil i gang med ny prĂžving.. Er litt slitsomt nĂ„r man er vandt med 100% stabil syklusđ
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ