GÃ¥ til innhold

IKM uke 47 💜

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå blir jeg forvirra her, trodde TR kom i dag, da det ble med litt lyserosa slim da jeg sjekket livmortappen.. men thats it også, ikm er i dag, pleier være helt til og stole på, samtidig som att jeg alltid spotter 2 dager før tr.. Tester fortsatt negativ🤔

Nå blir jeg forvirra her, trodde TR kom i dag, da det ble med litt lyserosa slim da jeg sjekket livmortappen.. men thats it også, ikm er i dag, pleier være helt til og stole på, samtidig som att jeg alltid spotter 2 dager før tr.. Tester fortsatt negativ

ja vi sitt jo her da med negative tester og rare greier. 

Anonymous poster hash: 9a5bb...592

Begynte å spotte i går og mensmurringer, så tr kommer vel igjen. Er nr 3 vi satser på, nå tenker jeg at vi tar en pause til våren, var et slikt forsøk skjer det, så skjer det nå, hvis ikke så vente vi til våren😉 Har et barn født i oktober og et i februar, synes det var litt bedre å gå våren i møte i barseltiden. Er mørketid og værhardt her, derfor foretrekker jeg det slik😜

Hard livmortapp som er lukket og hard, IKM i går, kun litt lyserosautflod når jeg kjenner på tappen, ikke noe på papir eller i trusen.. gode eller dårlige tegn? Skulle begynt spottet for 4-5 dager siden.. negativ test i går..

ingen mens.negativ g-tester. men har tatt el-test i 3 dager å no er den sterkere enn kontrollstreken. så spørsmålet om det er el på gang. men rart at tappen er lukket......... dag 33

Anonymous poster hash: 9a5bb...592

Annonse

Her kommer det litt lyserosa utflod, og noen menssmerter fra h******, så nå tester jeg ikke mere, eller stresser med dette pp her, er 16 dpo og 3 dager over IKM, så er litt lei av å gå å "vente", vil i gang med ny prøving.. Er litt slitsomt når man er vandt med 100% stabil syklus😔

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...