GÃ¥ til innhold

IKM uke 47 💜

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

mannen min var enig her i at blodårene på puppene var mere marker. de er litt rare, med små stikk og rarhet. men ikke så ømme som tidligere.er veldig negativ på at testene er helt blenda. men har fortsatt tid på at de skal få strek å en spire klore seg fast.....

Anonymous poster hash: 9a5bb...592

Annonse

negativ test....... ikm er ca i morgen. slit med ustabile sykluser... har bare lyst å komme igang med ny runde no.... håper ikke blir en slik 50-90 dager syklus........dag 30 idag.

Annonse

burde blitt sterkere strek idag, men nei!!!!!!!!! så er nokk bare tull igjen. håper na uka kommer no.....

Sist jeg vart gravid tok det 3 dager før den vart sterkere. Brukte samme tester.

Anonymous poster hash: 619da...2f5

Sist jeg vart gravid tok det 3 dager før den vart sterkere. Brukte samme tester.

Anonymous poster hash: 619da...2f5

bruker få strek før ikm når jeg har vært gravid. idag er jeg på dag 31. ingen mens. bare veldig tulete pupper. tunge, harde og vonde/følsomme brystvorter.idag var streken ikke synlig. bare skyggestrek. så er vel bare na domme kroppen min. tappen er myk, lavt nede og lukket. så skjønner egentlig ingenting. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...