Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I følge syklus-appen har jeg EL i morgen, men jeg er litt usikker siden jeg bare har hatt én ekte mens etter pilleslutt. Kan ikke vite sikkert hvordan syklusen er enda.

Pillemens 5.-9. oktober

1. ekte mens 28. okt. - 1. november

Har lagt inn aksjer fra fredag t.o.m i dag, men siden mannen jobber borte i ukedagene blir det ikke flere før til fredag igjen. Håper derfor veldig på at EL er i morgen og at noen svømmere ligger klare å venter på egget, om EL er midt i uka ser det dårlig ut denne PP'en. Har ingen symptomer på EL da :-/ Bortsett fra murringer på lørdag, men det virker for tidlig ut til å være EL..

Noen andre som mangler symptomer på EL? :-)

Annonse

I følge syklus-appen har jeg EL i morgen, men jeg er litt usikker siden jeg bare har hatt én ekte mens etter pilleslutt. Kan ikke vite sikkert hvordan syklusen er enda.

Pillemens 5.-9. oktober

1. ekte mens 28. okt. - 1. november

Har lagt inn aksjer fra fredag t.o.m i dag, men siden mannen jobber borte i ukedagene blir det ikke flere før til fredag igjen. Håper derfor veldig på at EL er i morgen og at noen svømmere ligger klare å venter på egget, om EL er midt i uka ser det dårlig ut denne PP'en. Har ingen symptomer på EL da :-/ Bortsett fra murringer på lørdag, men det virker for tidlig ut til å være EL..

Noen andre som mangler symptomer på EL? :-)

Bruker du EL tester?

Annonse

Noen som har begynt å få tegn???? her sitter jeg med mye "menssmerter" og korsryggsmerter. fått kviser og brystene kan kjennes rar og brystvortene kan kjennes ut som er litt følsom. 6-8 dager til ikm. 

Anonymous poster hash: 9a5bb...592

Ble dårlig med prøving denne måneden hos oss også, både mannen og jeg har slitt med forkjølese og dårlig form i en ukes tid.. Hos meg sitter det i fortsatt, på andre uka nå. Virker ikke som forkjølelsen vil gi seg med det første! :-/

Jeg er vel strengt tatt ikke prøver for neste måned, men har forventet mens i uke 47, og etter det er pp1, så antar jeg vil se noen av dere i ikm uke 51 også? Jeg var og fjernet spiral i dag, og er bare så spent på fortsettelsen :D 

8 dager etter DPO her, gjorde det vi kunne før, under og etter EL, IKM 22-23 uke 47. Kroppen har " alle" symtomene, så gjennstår det å se om det er PMS plagene som spiller meg et puss😊 Første post her inne!

Endret av *Venterpånr2*

blir gal i ventinga her. har flere tegn, men negativ test. men ser faktisk at ved de to graviditetene der det har blitt barn, har jeg ikke fått strek før dag 27/28. så da må jeg bare vente tålmodig forhåpentligvis. dag 24 no.... føler bare det hadde klaffe og såre brystvorter, murringer og vond korssygg og trøtt og greier......

Anonymous poster hash: 9a5bb...592

"Ekle"-detaljer-advarsel!

Har hittil ikke hatt noen som helst symptomer som ikke kan relateres til PMS, men i dag når jeg kom hjem fra jobb og tisset (for første gang siden morgenen) var det megamye lotionaktig hvit utflod der! Både i trusa og på papiret. Kan ikke huske å ha hatt så mye utflod før mens før? Men kan hende det bare er hukommelsen spiller meg et puss også.. IKM 21.11 😊

Jeg har nå voksende blodårer i begge brystene, så store att man kan kjenne dem utenpå huden, sterke mensmurringer og er så stiv i korsryggen og kvalm. Jeg har testet 2 ganger negativt, så er nok jeg som leiter etter tegn.. Men da betyr det att PMS plagene mine er utvidet med nesten 1.5 uke, ÆSJ! Håper nå fortsatt på positiv test meeeen...;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...